driver gezocht: hl-dt-st rw/dvd gcc-4241n

Pagina: 1
Acties:

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-03 20:55

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Zoals de titel al aangeeft, ben ik op zoek naar een driver voor de hl-dt-st rw/dvd gcc-4241n, de dvd speler cdrw voor in mijn laptop,

Ik ben namelijk een beetje dom geweest, door de drivers uit mijn Sys map verwijderd, en kan nu geen cdtjes meer branden.....

Wie kan me helpen

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-03 21:09

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Heb je al op de site van je latopfabrikant gezocht, of op google, of zeg ik nu moeilijke dingen,

He, zie nu pas je vorige TS, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1079579/, zou toch voldoende moeten zijn? 8)7 8)7

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Ik weet niet wat voor software je gebruikt om te branden maar ik vermoet dat als je bv nero opnieuw instaleerd dat je problemen opgelost zullen zijn ( of even hand matig proberen aspi opnieuw te instaleren)

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Lolhozer schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:13:
[...]

Heb je al op de site van je latopfabrikant gezocht, of op google, of zeg ik nu moeilijke dingen,

He, zie nu pas je vorige TS, http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1079579/, zou toch voldoende moeten zijn? 8)7 8)7
Kijk ik had nog geen reacties gehad, die enigzins kunnen helpen, het is een vrij algemene drive, ook gebruikt door Dell en Compaq, boven heb ik google al gebruikt, heb ik de website van HP al helemaal nagekeken, en ik het nergens vinden,

Zoek maar eens op hl-dt-st rw/dvd gcc-4241n in google, en je zult zien dat het een gebed zonder einde is.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-01 23:32

Nvidiot

notepad!

Je moet gewoon de standaard windows cd/dvd driver hebben, staat gewoon op je XP cdrom hoor :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Nvidiot schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:18:
Je moet gewoon de standaard windows cd/dvd driver hebben, staat gewoon op je XP cdrom hoor :)
Bij Hp laptops wordt een recovery cd meegeleverd, dus geen windows XP cd rom

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Nvidiot schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:18:
Maar je mag ze wel ff mailen, kevinvanderiet(at)home.nl

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
kevin33 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:19:
[...]

Bij Hp laptops wordt een recovery cd meegeleverd, dus geen windows XP cd rom
En op die cd's staan de drivers dus niet, je zal me er een enorm plezier mee doen :*)

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-03 21:09

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Dr staat meestal een editknopje bij je posts, graag die gebruiken ipv 3x onder elkaar posten

Start je pc wel op, wanneer je vanaf een cd probeert op te starten?

[ Voor 29% gewijzigd door Lolhozer op 24-10-2005 20:32 ]

Waarom? Omdat het kan!!

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Lolhozer schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:29:
Dr staat meestal een editknopje bij je posts, graag die gebruiken ipv 3x onder elkaar posten
Sorry, post niet zoveel, zou er op letten

• kevin33

kevin33

Welkom in Utopia.

Topicstarter
Lolhozer schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:29:

Start je pc wel op, wanneer je vanaf een cd probeert op te starten?
Niet geprobeerd, in de bios geeft hij wel de dvd weer en ook bij apperaat beheer

Pagina: 1