Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Ik zit even wat rond te surfen naar een case voor m'n mio 168 en vind cases van:
- Brando
- Krusell
- Proporta
- Covertec
- Piel Frama
Prijzen beginnen bij 25 euro en gaan tot 59 euro.
Nou heb ik die Covertec wel 's gezien en die is wel erg mooi maar ik vraag me af of een Krusell bijv. zoveel slechter is en een Piel Frama zoveel beter.

Iemand een mening over pda cases van deze merken? Ik draag mijn PDA vrijwel dagelijks aan m'n riem dus het moet wel degelijk zijn.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Ikzelf vind die Piel Frama cases wel erg slick.
Zit zelfs nog ruimte in voor 'n aantal pasjes.

Hoe de kwaliteit is weet ik niet, omdat ik er zelf geen eentje heb,
maar uit de reviews bleek wel dat 't echt hele chique tasjes zijn, mja dat kost wel wat

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Wijnands
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 20:42
Piel ziet er idd erg gelikt uit, mag ook wel voor 59 euro. Was toch benieuwd naar ervaringen met deze cases

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

Verwijderd

Bij covertec heb je ook ruimte voor pasjes hor. Maar, die covertec heb ik lang verkocht, nooit probs mee gehad en ze voelen ook wel stevig aan. Als je het tasje koopt wat precies bij die PDA hoort dan doe je echt een goeie koop! :)