Fifa2005(2006) op native resolutie op een TFT

Pagina: 1
Acties:

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
Ben sinds kort over op een LCD scherm de PhilipPhilips 190B5CS 19 inch, en het viel me op dat ik fifa zondermeer opgestart kreeg, terwijl die op me vorige (CRT) scherm op 1600x1200 draaide.....

Nu is de native reso van de TFT 1280x1024 wat ik ook instelllen kan maar het ziet er niet uit....

Ook na verwijderen van de fifa2005 map uit mijn documenten was het de 1e keer 800x600x32, en het lijkt alsof hij die oprekt, ook als ik een settingsmenu van de monitor inga, staat er met rode (waarschuwings) letters dat ik voor de beste weergave 1280x1024 nemen moet (wat dus ingesteld staat) Het lijkt alsof hij die 800x600 blijft gebruiken, zij het wat opgerekt...

Ook met fifa 2k6 geeft dat menu die waarschuwing terwijl andere games die 1280x1024 gebruiken (en er beter uitzien op deze reso) niet die melding in dat OSD menu.

Is dit bekend of kan ik mbv bv parameters aan de fifa2005.exe hierin wat verbeteren ?! :?

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

[rml][ demo] Fifa 2006 resolutie aan te passen?[/rml]
Ik had bovenstaande gedaan bij de demo, misschien werkt het ook bij de full..
Give it a try ;)

GC.Collect();

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:58

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Topicstarter
thnx, meen dat ik t topic ook voorbij heb zien komen, en wist er dus van, ga strax thuis het direct testen (werken tot 22:00uur :()

Ben benieuwd of het OSD menu van de de tft dan ook niet meer zeurt dat ik 1280x1024 moet nemen voor beste weergave...

Als ze nu bv in een muurtje staan, en ik heb 6xAA en 1 6xAA aan zijn de karteltjes wel weg, maar t detail in bv een gezicht is belachelijk simpel, lijkt wel een oude dosgame...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®