Nu socket A kopen of nog even wachten?

Pagina: 1
Acties:

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 15:07
Ik ben het allemaal even kwijt met ATA100, DDR, 133FSB en weet ik wat meer :?

Ik wil graag upgraden naar een leuke Duron/MSI combo maar er hangt van alles in de lucht schijnt. Duurt dit nog een half jaar of komen die nieuwe fratsen er binnenkort al aan, en ga je er veel in performance van merken?

Verwijderd

Ik dacht dat in maart de athlon met een 266 mhz bussnelheid kwam.

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gewoon nu kopen. Volgende keer komt er binnenkort weer iets nieuws. Upgrade naar een Athlon 800 met MSI K7T Turbo (nog 2 weken wachten) en evt. geheugen. Koop je volgend jaar weer iets nieuws.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:39 schreef fredkroket het volgende:
Gewoon nu kopen. Volgende keer komt er binnenkort weer iets nieuws. Upgrade naar een Athlon 800 met MSI K7T Turbo (nog 2 weken wachten) en evt. geheugen. Koop je volgend jaar weer iets nieuws.
Hoezo 2 wekenwachten komt dat board danpas uit ofzo?

Verwijderd

Ik ga morgen op het werk mn MSI K7T-Pro2a inruilen voor een Abit KT7A-Raid, ben benieuwd, mn ervaringen met Abit zijn nou niet bepaald cool

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Wrom ruil je dan in? :)

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat bord is nog niet te verkrijgen. Over 2 weken (ongv.) is ie er dan!! >:)

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-08 15:07
Ja, ik snap ookwel dat er steeds weer nieuwere zut uitkomt. Maar het is zo irritant dat vlak voor leuke nieuwe hardware te doen. Dat je een week na je aanschaf je procje voor de helft van het geld ziet en een mobo met DDR, 133 FSB en weet ik wat meer

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-08 15:44

Wekkel

De downloadkoning

Wacht dan even (en spaar nog even) tot de 133 FSB bende komt, even maandje laten sudderen (voor kinderziekten) en dan gewoon toeslaan, videokaart nog even laten zitten tot je er echt een nodig bent (een snellere dan).
Pagina: 1