Toon posts:

[Philips 170 S4] Geen beeld meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanmorgen nog mail op gechekt, kom ik thuis en zet de pc aan....beeldscherm doet het rond de 3 sec.
waarna hij geen beeld meer geeft, LED lampje blijft branden op groen.....wat is hier aan de hand? :?

Beeldscherm is ongeveer anderhalf jaar oud.....en staat niet bepaald dag en nacht aan....dus dat ie het gewoon heeft begeven lijkt me wel erg raar :/

Ik werk nu op mijn oude grote bak...en mijn flatscreentje ligt nu op de plank......hopelijk kan iemand hier verandering in brengen! ;(

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Probeer hem eens op een ander systeem.
Probeer ook eens een andere voeding (wel exact hetzelfde voltage en polariteit; het amperage mag hoger zijn) want vaak sneuvelen de voedingen omdat ze best zwaar belast worden.

Als je er schuin tegenaankijkt met een felle lamp erop, dan kan je controleren of misschien je backlight gesneuveld is. Dan moet je wat afbeeldingen heel vaagjes kunnen zien.
Maar dat komt niet zo heel vaak voor. :)

Volgens het consumentenrecht kan je keihard je garantie claimen als hij maar 1 1/2 jaar oud is.
zie www.staiksterk.nl
Winkeliers zullen je in de meeste gevallen met een kluitje in het riet proberen te sturen dus wees bedachtzaam.

[ Voor 20% gewijzigd door -=bas=- op 24-10-2005 19:29 ]

Senile! Senile Oekaki