Iedereen heeft zo'n scherm afbeelding met msn, maar deze zijn heel klein. Nu vroeg ik me af of je ook nog het formaat kunt krijgen zoals die gene hem zelf upload zeg maar! Zoals de foto origineel is. Misschien dat namelijk je msn de foto's verkleint, maar dat het origineel wel verzonden wordt zeg maar.
Dit is niet mogelijk. MSN verkleint de foto voor hem te versturen om bandbreedte te besparen
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
hoe weet je dat?Yoeri schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:50:
Dit is niet mogelijk. MSN verkleint de foto voor hem te versturen om bandbreedte te besparen
soms duurt het juist wel lang voordat je een foto zietVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:20:
Omdat als je er een foto van een paar MB opgooit de ander hem wel meteen ziet
Verwijderd
Dan ligt dat niet daaraan-Gabriel- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:22:
[...]
soms duurt het juist wel lang voordat je een foto ziet
Idd, de enige optie zou aan degene die het icon heeft vragen om een high-res versie. Anders gaat het afaik niet.
Signature
dan kan dus juist niet, anders zou ik het ook niet vragen hepasta schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:49:
Idd, de enige optie zou aan degene die het icon heeft vragen om een high-res versie.
hij wil stiekem iemand zijn avatar stelen om ze eens van dichterbij goed te bekijken...
"Stilte, een gat in het geluid...."
Er zijn programma's om mensen hun avatars te rippen ([google=rip msn avatar]), maar het blijft hoe dan ook op 45*45 pixels. Als je een grotere versie wil hebben, moet je het echt gewoon vragen
[ Voor 9% gewijzigd door the_shadow op 24-10-2005 20:25 ]
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
euhm.. printscreen? daar heb ik geen prog voor nodig!the_shadow schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:24:
Er zijn programma's om mensen hun avatars te rippen ([google=rip msn avatar]), maar het blijft hoe dan ook op 45*45 pixels. Als je een grotere versie wil hebben, moet je het echt gewoon vragen
Ja, maar je krijgt niet de oorspronkelijk foto te zien dan, in huidige grootte....
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Dan mis je de hoekjes. Daar komt bij dat als je het bij veel mensen wil doen, printscreen een beetje tijdrovend wordt.-Gabriel- schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:26:
[...]
euhm.. printscreen? daar heb ik geen prog voor nodig!
Het blijft echter onmogelijk om de orginele afbeelding terug te krijgen, die informatie gaat al verloren als de andere persoon een afbeelding uitkiest.
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Het lijkt me inmiddels redelijk duidelijk dat deze informatie niet beschikbaar is en daardoor lastig te achterhalen. Verder discussie vindt ik dan ook niet zo nuttig
Enig vooronderzoek had de Topicstarter dit zelf hopelijk ook doen inzien
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()