Goedkope Sennheiser HD600 te koop in duitse webwinkel

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Sourcey
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-02 19:18
Ik dacht ze zijn wel heel erg goedkoop, dat post ik even:

http://cgi.ebay.nl/SENNHE...4QQtcZphotoQQcmdZViewItem

't is een 'ebay shop'

[ Voor 7% gewijzigd door Sourcey op 24-10-2005 18:32 ]

Verwijderd

Komt er vlgs mij wel 40 eurie verzend kost bij :o
Ik zou dan toch nog gaan voor de HD650 en die kan je voor 228 halen bij Hificomponents.de
http://www.hificomponents...it=Choose+%2F+Ausw%E4hlen
(onder HiFi/headphones)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 18:36 ]

• Sourcey
20 euri verzendkosten hadden ze bij mij gerekend... over 3 daagjes zou ie bezorgd worden :)

[ Voor 59% gewijzigd door Sourcey op 24-10-2005 18:41 ]

• TomSwinnen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-06-2024

TomSwinnen

Is er ook helemaal klaar voor!

Kan je wel vertrouwen, hele goede Duitse eBayshop :)

Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-02 15:44
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:35:
Komt er vlgs mij wel 40 eurie verzend kost bij :o
Ik zou dan toch nog gaan voor de HD650 en die kan je voor 228 halen bij Hificomponents.de
http://www.hificomponents...it=Choose+%2F+Ausw%E4hlen
(onder HiFi/headphones)
Heb deze afgelopen vrijdag besteld. Nu ff afwachten hoe en wat. Hoop dat ik hem snel in huis heb;)

Handtekening

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Zijn de HD 600 en 650 nou veel beter als de 555 en 595? Iemand hier ervaringen mee ? :)

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Dat is een vrij normale prijs voor dat ding in Duitsland hoor.....ook in "normale" webwinkels. Ik heb er zelf ook verscheidene malen over gedacht om die te kopen.

• Sourcey
zimbab schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:35:
Dat is een vrij normale prijs voor dat ding in Duitsland hoor.....ook in "normale" webwinkels. Ik heb er zelf ook verscheidene malen over gedacht om die te kopen.
niet te geloven hoe groot het prijsverschil nederland/duitsland is als dat zo is

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Sourcey schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:15:
[...]

niet te geloven hoe groot het prijsverschil nederland/duitsland is als dat zo is
Inderdaad. In Nederland koop je voor 240 de HD600 en in Duitsland koop je voor 220 de HD650. Daar moet je in Nederland zo'n 350 voor neertellen denk ik zo (400 bij Hobo namelijk).

Verwijderd

Wij hebben bij Hirsch-Ille een versterker en speakers afgehaald. Het is dus ook gewoon een grote electronica zaak zoals bijv. Correct.
100% betrouwbaar dus.

Verwijderd

Ik heb een HD580 maar die valt wel een beetje tegen, is die HD600 of 650 nu veel beter?

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:23:
Wij hebben bij Hirsch-Ille een versterker en speakers afgehaald. Het is dus ook gewoon een grote electronica zaak zoals bijv. Correct.
100% betrouwbaar dus.
Ik had nog niet eens gezien dat het Hirsch Ille was. Dat is inderdaad gewoon een betrouwbare winkel en niet zomaar een eBay-shop. Echte site hiero: http://www.hirsch-ille.de/ (en daar staat die Sennheiser dus ook gewoon).

[ Voor 6% gewijzigd door zimbab op 25-10-2005 14:14 ]

• Balboa
Kan jullie vertellen dat vanochtend de "GLS" netjes m'n nieuwe HD650 heeft bezorgd. Zit nu te luisteren. Eigenlijk eerst nog even inspelen, maar kan niet wachten :P

Bizar dat het inclusief verzendkosten bijna €150.- goedkoper is dan hier in Nederland

Handtekening

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Nu nog even een goede koptelefoonversterker kopen....of had je die al?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik zit er aan te denken om de 600 te kopen. Lijkt mij een super koptelefoon.
Ik luister echter vrij veel rock, metal, funk. Men zegt dat deze koptelefoon daar minder voor geschikt is. Mij lijkt het niet zoveel uit te maken maar goed. Iemand een mening hierover?

Ik hang hem btw aan mijn marantz sr-5500 dus dat lijkt me wel een fatsoenlijke versterker :)

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Metal schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:16:
Ik luister echter vrij veel rock, metal, funk. Men zegt dat deze koptelefoon daar minder voor geschikt is. Mij lijkt het niet zoveel uit te maken maar goed. Iemand een mening hierover?
Heb ik nog nooit van gehoord. Wat ik altijd heb begrepen is dat het een goede all-rounder is.
Ik hang hem btw aan mijn marantz sr-5500 dus dat lijkt me wel een fatsoenlijke versterker :)
Je versterker op zich is wat anders dan een koptelefoonversterker. Maar het moet prima gaan hoor zo.

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-02 22:27

Daklem

Audio Nerd

ik had net gekeken bij de Mediamarkt. Daar was hij gewoon 299 euro. stel afzetters :')

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Metal schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:16:
Kwestie van smaak. Er zijn inderdaad veel mensen die de 580/600/650 geschikter vinden voor klassieke muziek en jazz omdat ie niet zo "hard" klinkt.
Ik heb ook een Grado, die perfect voor rock/metal heet te zijn, maar gebruik de Sennheiser en de Grado afwisselend. De Sennheiser tempert harde muziek een beetje, wat soms wel prettig is, terwijl de Grado het juist extra aanzet. Wat je mooier vind is puur een kwestie van smaak. Ik wissel het gewoon een beetje af.

• zimbab

zimbab

Personal Jesus

Grado is ook erg nice. Welke heb je? Ik heb wel eens naar de SR 325 in aluminium zitten kijken, maar vooralsnog is het nog niks geworden met een koptelefoon voor mij.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ik heb de SR225. Dat is het type die over het algemeen wordt beschouwd als de meest geschikte Grado voor rock/metal. De SR325 is duurder en in veel opzichten beter maar wordt meestal als minder geschikt voor rock/metal beschouwd. Ik heb ze overigens nooit kunnen vergelijken dus ik kan 't niet uit eigen ervaring bevestigen.

• Balboa
zimbab schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:59:
Nu nog even een goede koptelefoonversterker kopen....of had je die al?
Eerst maar weer even sparen. Luister nu gewoon via m'n NAD T752 + NAD T562. Wat overigens ook zorgt voor een erg mooi geluid. Is misschien wel voor de toekomst een optie, maar wil dan liever m'n speakers updaten (heb nu Missions M34)

Heb alles sinds kort een lichte brom in m'n speakers, maar deze hoor ik nu ook in de koptelefoon. Binnenkort maar eens even op zoek naar de oorzaak.

Handtekening

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 22:58

GaMeOvEr

Is een hork.

Had zelf de HD650 voor 240,- thuis.

(Ook bij Hirsch + ille vandaan)

Zelf vind ik de 650 prima geschikt voor alles eigenlijk. Ik luister Rock, dance, alternative, wat Metal, etc. Alles klinkt goed. In hoeverre de resultaten van de 650 vergelijkbaar zijn met de 600 weet ik niet. :)

Aannames zijn fataal.

• Sourcey
Ik heb em inmiddels ontvangen, hij werkt perfect :)
Nu nog een koptelefoonversterker, ik zat te denken aan een pocket amp 2 via head-fi.com (ik heb geen zin om meer geld neer te tellen voor de versterker dan de koptelefoon)
Pagina: 1