Barbone + SPDIF

Pagina: 1
Acties:

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
ik vraag me af waarom er bijna altijd bij barebone's een digitale uitgang aan de voorkant zit en niet aan de achterkant, of een digitale ingang aan de achterkant, dit is toch erg onlogische of denk ik nu een beetje vreemd, kan alleen bedenken dat als je bijv. een ouwe minidisc speler heb dat je deze dan met muziek voorziet via SPDIF, maar als je digitale boxen oid heb dan kan je toch beter SPDIF aan de achterkant van je barebone hebben.
ook bij moederborden zit het aan de achterkant, en niet via een frontbay oid aan de voorkant.

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14:39

SeatRider

Hips don't lie

Mijn shuttle heeft idd ook SPDIF aan de voorkant. Ik heb een losse aansluiting van een asus mobo gepakt en die aangesloten op het moederbord in plaats van de frontaansluiting. Het zijn maar 3 draadjes...

Nederlands is makkelijker als je denkt

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:49
Altijd bij barebones gaat helaas niet op...

... mijn Shuttle sb61g2 heeft zijn optische in en uitgang (gelukkig) aan de achterkant.

• Pshyto
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-03-2020
maar het rare is dan vind ik dat ze SPDIF in aan de achterkant doen bij sommige barebone's , bij de asus spresso zit het wel gweoon aan de achterkant, maar bij de asus pundit weer aan de voorkant.

mischien is het software matig om te draaien, maar het lijkt me niet