[XP][Office] Beschadigde CD bestanden

Pagina: 1
Acties:

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
Al enige tijd was ik op zoek naar een bestand wat ik ooit gemaakt had. Dit was ik kwijt. Vandaag vond ik echter een oude back-up CD. Hierop had ik mijn bestanden gebrand. Destijds werkte de CD goed. Echter toen ik nu de CD in de PC stopte ging het nog goed. Echter bij het openen van elk bestand op de CD kreeg ik de error: "cannot read source file"

Daarop heb ik geprobeerd om het bestand te kopieren naar mijn hardeschijf. Dit werkte niet omdat het bestand niet te kopieren was.

Toen dit ook op een andere pc niet werkte ben ik op GOT en Google gaan zoeken naar mogelijke programma's om het bestand te recoveren. Echter kwam ik hier niet uit. Alle nuttige topics gingen over het deleten van bestanden op de hardeschijf. Niet over bestanden op een CD.

Iemand een idee hoe ik dit bestand zou kunnen recoveren?

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Je hebt echt helemaal niets gevonden op Google? Ik kan het me niet voorstellen ;)

[google=recover cd files]

Daar staat een heel scala aan verschillende programma's om files van CD/DVD te recoveren. Probeer er eens een paar :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

• orionpax
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-05-2024
the_shadow schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:29:
Je hebt echt helemaal niets gevonden op Google? Ik kan het me niet voorstellen ;)

[google=recover cd files]

Daar staat een heel scala aan verschillende programma's om files van CD/DVD te recoveren. Probeer er eens een paar :)
Ik gebruikte andere verkeerde keywords. Heb je link gebruikt en zag inderdaad een rits programmas. Ik heb er een drietal gebruikt:
-CD Roller 6.02
-ISOBUSTER
-CD & DVD Recovery

ISO Buster recoverde wel een bestand maar ik kreeg alleen maar vierkantjes.
CD Roller wou allene kijken of het werkte in trial versie deed hij niks.
CD & DVD recovery maakte er ook weinig van.

Wat ik raar vind is dat de inhoud wel bekeken kan worden maar de individuele bestanden niet. Is er iemand die misschien nog andere programmas weet?