Hallo allemaal
Ik zit met het volgende probleem, Ik probeer een programa aan een bestand te koppelen
maar dit wilt niet helemaal lukken zo als ik wil
Nou zit ik met het volgende probleem, Als ik op een mp3 bestandje drukt krijg ik
Windows cannot open this file.
iemand een idee wat ik verkeerd doe
Alvast bedankt
Ik zit met het volgende probleem, Ik probeer een programa aan een bestand te koppelen
maar dit wilt niet helemaal lukken zo als ik wil
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
| void __fastcall Toption::MP3CheckBoxClick(TObject *Sender) { if (MP3CheckBox->Checked) { TRegistry *Reg = new TRegistry(); Reg->RootKey = HKEY_CLASSES_ROOT; if (Reg->OpenKey(".mp3",true)==true) { if (Reg->ReadString("")!="" && Reg->ReadString("")!="Name.1") Reg->WriteString("Backup",Reg->ReadString("")); Reg->WriteString("","Name.1"); Reg->CloseKey(); } delete Reg; } else if (MP3CheckBox->Checked==false) { TRegistry *Reg = new TRegistry(); Reg->RootKey = HKEY_CLASSES_ROOT; if (Reg->OpenKey(".mp3",true)==true) { if (Reg->ReadString("")=="Name.1") Reg->WriteString("",""); if (Reg->ReadString("Backup")!="") { Reg->WriteString("",Reg->ReadString("Backup")); Reg->DeleteValue("Backup"); } Reg->CloseKey(); } delete Reg; } |
C++:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| void __fastcall Toption::FormShow(TObject *Sender) { TRegistry *Reg = new TRegistry(); Reg->RootKey = HKEY_CLASSES_ROOT; if (Reg->OpenKey(".mp3",false)==true) { if (Reg->ReadString("")=="Name.1") MP3CheckBox->Checked=true; if (Reg->ReadString("")!="Name.1") if (Reg->ReadString("Backup")!="") Reg->DeleteValue("Backup"); else MP3CheckBox->Checked=false; Reg->CloseKey(); } delete Reg; |
Nou zit ik met het volgende probleem, Als ik op een mp3 bestandje drukt krijg ik
Windows cannot open this file.
iemand een idee wat ik verkeerd doe
Alvast bedankt
[ Voor 121% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 18:57 ]