Kleinste auto ter wereld vraagt grootse mods van Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:14

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Topicstarter
Lees de reacties van dit draadje maar eens door: nieuws: Kleinste auto ter wereld meet 4 bij 3 nanometer

Mijn god wat veel overbodige nietleuke fipo's. En de meesten ook te ver heen om door gewone users te modden. De eerste bijvoorbeeld: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1435573
+2 Overbodig, en de -0,13 die ik als First Post gaf werd direkt weer opgeheven door een +0,13 Ondergewaardeerd.

Veel plezier... >:)

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glabbeek
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 12:29

Glabbeek

Dat dus.

Ik heb er maar eens een lading moderaties overheen gegooid. Het gaat wel hard in dat draadje. De post die jij aangeeft heeft in een uurtje tijd al 39 moderaties gehad :)

En zo is het maar net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
* anandus heeft ook met een berg 'overbodigjes' lopen strooien, het is echt zoeken naar de eerste beste serieuze post, lijkt wel :O

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

Om de eerste reactie kan ik nog wel een beetje glimlachen, maar bij het lezen van de rest van de goedkope éénregelopmerkingen word ik een beetje suf . . .

* botoo heeft ook al een bunder (reguliere) puntjes gestort maar hier is meer hulp welkom :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Wat een diep en diep en dieptriest topic, daarvan zakt mijn broek ook na 24 uur nog echt van af. We hebben vorige week op het lab de publicatie al gezien en het begeleidende schrijven en op synthetisch organisch gebied is het best een prestatie, maar die wanreacties van lolbroeken is werkelijk wanhopig slecht.

* Delerium is langsgeweest en z'n kwartaalquota PM's achtergelaten.