After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Volgens mij is dit een veelvoorkomend probleem... Dus ff zoeken kan geen kwaad
Anyway, 2 tips:
- Update naar 1.1 (een van de verbeterde dingen is het geluid)
- Als hij het dan nog niet goed doet, ga ff naar start -> uitvoeren: dxdiag -> geluid (tabblad) -> versnellingsniveau van hardwaregeluid op basisversnelling zetten. Daarna nog es proberen te spelen (dit verhielp bij mij de problemen bij GTA:SA 1.0)
Anyway, 2 tips:
- Als hij het dan nog niet goed doet, ga ff naar start -> uitvoeren: dxdiag -> geluid (tabblad) -> versnellingsniveau van hardwaregeluid op basisversnelling zetten. Daarna nog es proberen te spelen (dit verhielp bij mij de problemen bij GTA:SA 1.0)
Dat 1e zou denk ik niet helpen, (kan het wel even proberen). De dvd van mijn neef doet hier namelijk exact hetzelfde als die van mij terwijl er op zijn pc totaal geen problemen zijn.michiel_ schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:11:
Volgens mij is dit een veelvoorkomend probleem... Dus ff zoeken kan geen kwaad
Anyway, 2 tips:
2e. Die dxdiag heb ik al geprobeerd, helpt niet. Maar toen had ik em op normaal gezet, niet basis wat ik nu probeer. Welk tabblad moet ik trouwens hebben, staan der 2 met naam geluid (geluid 1 en geluid 2). Heb bij beide de instelling maar verandert,
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Alsnog de oplossing kunnen vinden dusquote: bartgrefteDat meerdere mensen zeiden dat ik de hardware versnelling lager moest zetten hielp niet. Iedereen zei, zet de hardwareversnelling 1 stand lager zodat ie op standaard komt te staan. michiel_ zei dat ik de hardwareversnelling op basis moest zetten, nog lager dus. Dit blijkt WEL te helpen. Het geluid is in 45min niet één keer weggevallen, het kraakt/hapert niet meer en het klinkt kwalitatief nog beter ook.
[ Voor 8% gewijzigd door Crash op 24-10-2005 18:39 ]
Dit topic is gesloten.
![]()