• [BoSS]
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:59

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Hallo luitjes ! ;)
Ik zit met een klein "probleem". Ik ga morgen een nieuw abonnement halen, en dan pak ik gelijk ook een nieuwe telefoon uit de schappen. Nu wil ik er eentje waar WAP op zit en lekker veel functies (houd ik wel van ;) ). De Nokia 6210 heb ik vandaag even in mijn handen gehad, een fijn toestel, en ik zet de plus/minpunten ervan er even bij (voor zover ik ze tegen ben gekomen). De andere twee heb ik geen ervaring mee. Ik zit dus te twijfelen tussen:

NOKIA 6210
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/6210_1.jpg

Pluspunten :
-Lekker Design :9
-500 Namen geheugen, met elk 3 nr's + 1 tekst (bv. adres) of meer namen, met minder nummers (totaal dus geheugen voor in theorie 1500 nummers)
-Duidelijk display
-Heel plat
-Trilfunctie
-Bellers in groepen ordenen
-Profielen, makkelijk instellen n.a.v. waar je je bevind (bv. geluid uit en trilfunctie aan dmv. profiel "School")

Minpunten :
-Groter dan mijn huidige telefoon (Siemens S25), ik was toch wel gewend aan de grootte van deze
-Verder zou ik geen minpunten weten, daar vraag ik jullie hulp voor ;)

NOKIA 7110
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/7110_02.jpg

SIEMENS S35i
Afbeeldingslocatie: http://www.siemens.nl/mysiemens/images/beeld2_s35i.jpg

Zo, dat was het dan, hoop dat jullie genoeg gezien hebben en mij wat nuttigs kunnen vertellen ;)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Koop de 6210,
Echt zoooooooooooooooo'n relaxte telefoon,
en zoveel opties !!!
Wil je niet weten !

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025
6210 is wel een stuk DUNNER als die c25 hoor. en dat merk je meer als de lengte van de telefoon !!

ow en je hebt geen antenne. dat is ook heel fijn..

en de 6210 is gewoon een erg fijne telefoon (ik ben er heeeel tevreden mee)
(nog nooit iemand gehoord die er NIET tevreden mee was)

Have a wheelie good weekend!

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

Ik heb nu zelf de Nokia 7110, ben er op zich heel blij mee, alleen dat klepje is wel "breekbaar" zegmaar, en die antenne is minder... Als ik jou was zou ik dus gewoon voor de 6210 gaan, die is nieuwer (qua software), heeft dezelfde features als de 7110 (meer zelfs) en is kleiner... Gemakkelijke keus lijkt me.

Byteripper.

Verwijderd

Siemens natuurlijk.

Ik heb de c35i. Goed en zeer fijn (past over in).
S35i is nog kleiner. Alleen geen trilfunctie dacht ik (weet ik niet zeker).

Nu zelfs in de aanbieding.

En de vele functies niet te vergeten.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Da's dus geen moeilijke keus: de 6210 natuurlijk. De 7110 geeft teveel problemen en over de Siemens wil ik het niet eens hebben.......;)

Verwijderd

heb zelf de s35 gehad en heb nu de 6210:9...

s35 vond ik een errruuug fijn toestel, totdat ik de 6210:9 in mijn kluifjes heb gehad; ik wil die hele s35 nooit meer zien...

dus: als je de centjes er voor over hebt, dan altijd de 6210:9 doen, maar aan de s35 heb je zeker ook geen slechte koop...

7110:'( zou ik niet doen, die is nogal breekbaar, en onhandelbaar lomp.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 22:57 schreef Vangekkem het volgende:
heb zelf de s35 gehad en heb nu de 6210:9...

s35 vond ik een errruuug fijn toestel, totdat ik de 6210:9 in mijn kluifjes heb gehad; ik wil die hele s35 nooit meer zien...

dus: als je de centjes er voor over hebt, dan altijd de 6210:9 doen, maar aan de s35 heb je zeker ook geen slechte koop...

7110:'( zou ik niet doen, die is nogal breekbaar, en onhandelbaar lomp.
helemaal mee eens, het is maar net wat je er voor uit wilt geven, ik heb ook voor de keus gestaan maar ik vond het verschil in prijs te groot en ben voor de S35 gegaan. Ook omdat hij net weer iets kleiner is. En zeg eerlijk wie gebruikt er 1500 nummers, adres daargelaten, want die ga je er echt niet iedere keer in pielen, daar heb je een Palm voor.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 23:03 schreef KerStens het volgende:

[..]
helemaal mee eens, het is maar net wat je er voor uit wilt geven, ik heb ook voor de keus gestaan maar ik vond het verschil in prijs te groot en ben voor de S35 gegaan. Ook omdat hij net weer iets kleiner is. En zeg eerlijk wie gebruikt er 1500 nummers, adres daargelaten, want die ga je er echt niet iedere keer in pielen, daar heb je een Palm voor.
heb de 6210 ook meer voor het design en andere zaken, zoals bijvoorbeeld de standbytijd van de accu. en qua prijs maakte het me niet zoveel uit; ik krijg ze toch voor inkoopsprijs bij mijn baas :):)

• [BoSS]
  • Laatst online: 19:59

[BoSS]

Geen woorden maar daden!

Topicstarter
Ik heb vanochtend de 6210 gehaald. Eerste ervaringen:
-Lekker plat
-Makkelijk mee te werken
-Goed display

Oftewel een prachttoestel ;) Maar ja daarvoor heb ik hem natuurlijk ook gekocht *D ik was meteen O+ ;)
Bedankt in ieder geval voor de tips, maar ben blij dat ik niet naar de S35i-groep heb geluisterd :)

20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
6210 roeleert!
Wel ff rekening mee houden, dat er nog een paar bugs in de firmware zitten.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Verwijderd

Als druk businesspersoontje :) kan ik niet meer zonder mijn 6210 >:) :9~ :7 *D

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 januari 2001 08:16 schreef pven het volgende:
6210 roeleert!
Wel ff rekening mee houden, dat er nog een paar bugs in de firmware zitten.
ik ben ze nog niet tegen gekomen :) !

Verwijderd

Zoals je zegt wil je dus gaan wappen.

Dan zou ik zeggen de 6210.
Heeft een nieuwere en snellere techniek van wappen.

6210 Vs 7110: blijkt dat de 6210 beter uit de bus komt.

6210 heeft ook Ir.

Alleen op die kleine bugs na dan in die 6210.
Verder is het een wereld telefoon.

Ik heb tot zo ver nog geen spijt van dit ding.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-03 20:54
Op woensdag 17 januari 2001 22:43 schreef Gash het volgende:
Da's dus geen moeilijke keus: de 6210 natuurlijk. De 7110 geeft teveel problemen en over de Siemens wil ik het niet eens hebben.......;)
Hoezo geeft de 7110 problemen? Ik heb dat toestel al een paar maanden en nog NOOIT een probleem gehad, en wat betreft dat klepje... Ziet er cool uit, en heeft bij mij ook nog absoluut geen probleem opgeleverd...:)

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Je problemen met de 7110 komen vanzelf :) . Geheid dat het klepje/microfoon van je 7110 problemen gaat opleveren..........Mijn collega moet ze namelijk zeer regelmatig repareren!

Verwijderd

Ik had de 6210 gedaan, c35 niet echt overzichtelijk menu, 7110 is enigsinds groot, althans de 'kop' dan. 6210 Is een mooi toestelletje

Verwijderd

klopt, 6210 krijg je geen spijt van, ik moet de eerste teleurgestelde 6210 bezitter nog tegenkomen.

Verwijderd

Ik ook >:)

Verwijderd

Ik heb dus de S35 en m'n vader de 6210, maar wat ben ik blij dat ik de Siemens heb zeg! Hij is licht en klein zat, menu is zeer overzichtelijk en ik kan m'n afspraken snel en overzichtelijk overzetten naar m'n palm (via Ir), en direct naar de pc is ook geen probleem met softdatalink software van Siemens. Voor mij geen neukia dus.

Verwijderd

Op vrijdag 26 januari 2001 10:19 schreef crasher het volgende:
Ik heb dus de S35 en m'n vader de 6210, maar wat ben ik blij dat ik de Siemens heb zeg! Hij is licht en klein zat, menu is zeer overzichtelijk en ik kan m'n afspraken snel en overzichtelijk overzetten naar m'n palm (via Ir), en direct naar de pc is ook geen probleem met softdatalink software van Siemens. Voor mij geen neukia dus.
Alles wat jij noemt kan de Nokia 6210 ook en waarschijnlijk beter! :7

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-03 15:54
heb ook de 6210 sinds een week....enne ik heb al aardig wat toestellen gehad, maar dit zekers de fijnste!!!!

Had hiervoor een Siemens S25 en gog wat ben ik blij dat ik daar van af ben zeg....wat een graftelefoon is dat!

Handtekening

• Wolfensteijn
  • Laatst online: 17:58
* Wolfensteijn heeft sinds vandaag de Ericsson 320s, damn, dat ding is echt goed [img=15,15]i/s/smile.gif[/img].

En vooral goedkoop, was in de aanbieding met een willekeurig abbo voor maar 1 piek ex btw :). En kan verder alles :).

Verwijderd

Heb zelf een hele tijd de 6150 gehad, en nu de 6210. Echt een zeer mooie, handzame telefoon. IMO is Nokia sowieso de enige die fatsoenlijke GSMs maakt. Oke, Ericsson zijn ook wel goed (T28s en R320s dan, en de R380s is natuurlijk :9~). Koop gewoon die 6210 zou'k zeggen.

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
kijk voor meer ervaringen anders eens op http://www.kieskeurig.nl

Verwijderd

6210 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-02 16:49

wouterve

Swinger of States

Ik heb nu sinds juli de s35i, en het is werkelijk een geweldig telefoontje. Lekker klein en licht, en geen antenne. Ook een infraroodport, zodat ik zelfs onderweg met mn notebook mn e-mail kan checken. Geweldig ding!
Pagina: 1