Hallo luitjes ! 
Ik zit met een klein "probleem". Ik ga morgen een nieuw abonnement halen, en dan pak ik gelijk ook een nieuwe telefoon uit de schappen. Nu wil ik er eentje waar WAP op zit en lekker veel functies (houd ik wel van
). De Nokia 6210 heb ik vandaag even in mijn handen gehad, een fijn toestel, en ik zet de plus/minpunten ervan er even bij (voor zover ik ze tegen ben gekomen). De andere twee heb ik geen ervaring mee. Ik zit dus te twijfelen tussen:
NOKIA 6210

Pluspunten :
-Lekker Design
-500 Namen geheugen, met elk 3 nr's + 1 tekst (bv. adres) of meer namen, met minder nummers (totaal dus geheugen voor in theorie 1500 nummers)
-Duidelijk display
-Heel plat
-Trilfunctie
-Bellers in groepen ordenen
-Profielen, makkelijk instellen n.a.v. waar je je bevind (bv. geluid uit en trilfunctie aan dmv. profiel "School")
Minpunten :
-Groter dan mijn huidige telefoon (Siemens S25), ik was toch wel gewend aan de grootte van deze
-Verder zou ik geen minpunten weten, daar vraag ik jullie hulp voor
NOKIA 7110

SIEMENS S35i

Zo, dat was het dan, hoop dat jullie genoeg gezien hebben en mij wat nuttigs kunnen vertellen
Ik zit met een klein "probleem". Ik ga morgen een nieuw abonnement halen, en dan pak ik gelijk ook een nieuwe telefoon uit de schappen. Nu wil ik er eentje waar WAP op zit en lekker veel functies (houd ik wel van
NOKIA 6210

Pluspunten :
-Lekker Design
-500 Namen geheugen, met elk 3 nr's + 1 tekst (bv. adres) of meer namen, met minder nummers (totaal dus geheugen voor in theorie 1500 nummers)
-Duidelijk display
-Heel plat
-Trilfunctie
-Bellers in groepen ordenen
-Profielen, makkelijk instellen n.a.v. waar je je bevind (bv. geluid uit en trilfunctie aan dmv. profiel "School")
Minpunten :
-Groter dan mijn huidige telefoon (Siemens S25), ik was toch wel gewend aan de grootte van deze
-Verder zou ik geen minpunten weten, daar vraag ik jullie hulp voor
NOKIA 7110

SIEMENS S35i

Zo, dat was het dan, hoop dat jullie genoeg gezien hebben en mij wat nuttigs kunnen vertellen
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden