Toon posts:

Borstvergroting voor zo weinig geld?

Pagina: 1
Acties:
  • 98 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoe kun je nu een borstvergroting t.w.v. 4250 Euro krijgen voor bijvoorbeeld 10 eurocenten. HET MOET TOCH ECHT NIET GEKKER WORDEN.

Ik mag dan van de oude stempel zijn, maar dit soort dingen druist tegen mijn Christelijke geloof in. Ik weet zeker dat elk geloof op deze prachtige wereld dit niet zal toelaten.

Wie is het mij eens?

Mvgr,

De heer J.K.L.A.A.M. den Ouden

[ Voor 5% gewijzigd door Canaria op 24-10-2005 21:33 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:32

Piggen

Lekker bakkie

En dit druist tegen de policy in ;)

Maar ik begrijp uw verontwaardiging.

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-02 17:34

Nik

Ik doe ook aan borstvergrotingen. Voor één euro. Door mijn handen op de borsten te houden, en te wrijven krijgt een vrouw grotere borsten.

Niet goed geld terug garantie :)

/oud

Shit een HK...

Je meent het dus? Dikke kans dat dit onzin is trouwens. Ik denk eerder dat het óf 1000 euro's gaat kosten, óf dat het resultaat bagger is :/

Besides, waarom reg je je om deze post te maken?

[ Voor 39% gewijzigd door Nik op 24-10-2005 15:28 ]

• PAKMAN79
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2021
Dit heeft dus helemaal niets met tweakers te maken, heb dit topic gerapporteerd.

Als je het nou onder 'modding' had geplaatst ;)

[ Voor 25% gewijzigd door PAKMAN79 op 24-10-2005 15:28 ]

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

• Pannenkoekkie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 28-03-2025

Pannenkoekkie

Sugar or Cheeze?

Ach, misschien komt het door de vrije opvoeding, maar waarom zou dit niet kunnen/mogen? Er zijn nu eenmaal dames die zich niet op hun gemak voelen door de abcentie van een vrouwelijk figuur. Plasische Chirurgie word al enkele decenia toegepast, en word op deze manier ook voor de mensen op de straat bereikbaar.

Ik zie geen enkel bezwaar (ookal ben ik een man, en heeft mijn vriendin echt geen borstvergroting nodig op haar Cuppy C)

• Compusmurf
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-08-2024
Misschien is het handig dit te verplaatsen naar SG. Hier past dit topic wel. De TS heeft waarschijnlijk gedacht dat het internet was en heeft het daarom hier geplaatst.

http://Compusmurf.xs4all.nl

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16-02 12:23

Shuriken

Life is all about priorities

Ziet er uit als een SMS veiling waar je toevallig een paar protheses kan winnen.

Het lijkt erop dat de TS wat extra hits wil genereren op de betreffende website.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:14
Lees aub de policy van dit forum. Topics als deze zijn absoluut niet de bedoeling.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.