ATI <---> Nvidia fanboys??

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
Beste,

Ik heb een reactie gepost in het nieuwbericht dat de Ati 1300pro heel erg tegenvalt.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1435089

Nu is mijn reactie 3 maal naar ''overgewaardeerd'' gemod. Zelfs toen hij nog op de standaard score stond. |:( Naar mijn mening is mijn reactie helemaal niet zo ''beroerd'', maar ik sta open voor kritiek.

Zit er een gebruiker mischien alles overgewaardeerd te modden?

Verder is het mischien verstandig om de hele topic te bekijken, de Ati-Nvidia fanwar is weer in alle hevigheid losgebrasten, en sommige reacties zijn zo krom als een hoepel gemodereerd.

Alvast bedankt,

N00B01

(edit) wuhaha het word steeds belachelijker. Tussen de moderatie tickets van mijn reactie staat nu ook ''-0,67, flamebait''

Op wie flame ik?? Sommige mensen klikken gewoon maar wat in het wilde weg geloof ik.

Iig bdankt voor de positieve moderatie's van u allen. Ik denk dat mijn score zo wel klopt. (/edit)

[ Voor 23% gewijzigd door Speedswitch op 24-10-2005 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
nvidia/ati fanboys zijn soms nog erger dan microsoft threads inderdaad. Ik zal er een doorheen gaan met met m'n modpunten.

Overigens lokt tweakers zelf met een titel als 'X1300 Pro stelt verschrikkelijk teleur' zulke reacties ook wel uit.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsja, als je al niet meer de conclusie van het artikel mag citeren waar houdt het dan op...

Uit de conclusie van het artikel:
What can we say, except that we're terribly disappointed in the Radeon X1300 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZoo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-08 13:59

TheZoo

Animals Behind Bars

Heb hem ook nog een puntje gegeven.

We may be humans, but we are still animals.
We are immortal for a limited time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

defiant

Moderator General Chat
Ik heb gezegd dat je nvidia/ati fanboy reacties aanwakkert als je zulke titels gebruikt, ik heb niet gezegd dat het uberhaupt niet mag.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-10 18:02

TheBorg

Resistance is futile.

Ik vind de iPod Nano threads nog veel erger, maar dat is natuurlijk geheel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 12:12
@N00B01: Ik vind +1 eigenlijk best nog wel ruim beoordeeld.

Wat vind je zelf nou dat je voor interessants toevoegt in je reactie?

Dat deze serie te laat is gekomen weet iederen al lang. (overigens geld dat voornamelijk voor de X1800 want deze X1300 is er eerder dan de Nvidia tegenhanger)

Dat ATI niet meer competent zou zijn, klinkt me behoorlijk trollelig in de oren. We weten immers al lang dat de fout niet bij ATI lag. (en zoiets kan Nvidia ook gewoon overkomen) Dat verder de X1800 weer de snelste kaart is, en nu met de memory controller patches nu zelfs in Doom3 en Quake4 de 7800GTX verslaat.
Blijkbaar zijn ze dus toch niet zo incompetent als je suggereert?

Verder heeft ATI het ondanks dat ze afgelopen jaar geen goede producten hadden vs Nvidia toch heel behoorlijk verdient. Dus er is geen sprake van dat er enige kans is dat Nvidia op afzienbare tijd alleenheerser word.

P.S. ik ben geen powermod, maar maar een gewone tweaker, dus zij denken er wellicht heel anders over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10:53

botoo

💀 too old to die young

* botoo is dan wel powermod, maar net als mjtdevries ook gewoon tweaker :Y) en doet graag als de laatste mee aan deze discussie :).

Wmb hoeft de reactie van TS niet als trollerig gezien te worden, het komt op mij iig niet als een sneer over. Dat er niet veel nieuws in te lezen is ben ik het wel met je eens, maar het hoeft toch niet onder het maaiveld (lees: lager dan +1) te verdwijnen?

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-09 14:46

McGryphon

Veul vrouwkes!

Wat is er erg aan op de feiten gewezen te worden? Ik doe wel :r bij positieve conclusies over dat ati beter zou zijn dan nVidia maar ik accepteer het. En als alle posts die niks toevoegen op 0 zouden moeten staan... tsja.

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedswitch
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-09 11:09
@ geforce guy,

Kijk, dat is dus een fanboy houding. Op de feiten gedrukt worden zegt tie dan.

Accepteer nou eens dat zowel ATI als Nvidia allebij erg goed bezig zijn op de VGA markt.
Altijd dat gezeik over ''nou nvidia/ati is tog beter''
Net alsof ze er trots op zijn. Tis #^&$ jouw bedrijf niet.
Als jij de CEO van Nvidia ben, mag je er trots op zijn dat jij de snelste producten kan leveren.

Als consument ben je gewoon dom bezig }:O als je zo'n soort fangedrag gaat ontwikkelen.

Op het moment dat ik een nieuwe videokaart zoek, kijk ik naar wie de beste prijs/prestatie verhouding heeft, en op welke termijn ik de kaart in huis kan hebben. Helemaal merk onafhankelijk.

Processors?? Idem!!
Als Intel morgen met een goede vervanger komt voor de dual-core 3800+ koop ik hem net zo lief als een AMD. Dat hele fanboy gedrag is gewoon :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou me er graag bij willen aansluiten. Ik ben cker niet merkafhankelijk en let gewoon op de beste prijs/kwaliteit verhouding. Als dat nou de ene keer merk X is en de andere keer merk Y, dan zij dat zo.
Een goeie consument focussed niet op 1 merk en gaat dit cker niet promoten met de meest stompzinnige k*t redenen.
Pagina: 1