Stop chasing the dream, you're already living it
Misschien ergens in Kaspersky zelf?
Dat je daar een vinkje moet weghalen?
Dat je daar een vinkje moet weghalen?
ik heb het al helemaal doorlopen, maar ook daar zie ik niks staan oid.
Heb wel geprobeerd om kaspersky niet automatisch met windows te laten starten, als ik dat doe dan heb ik ook geen internet.
Pas zodra ik het helemaal van mijn computer verwijder kan ik weer van internet gebruik maken.
p.s: hiervoor had ik norton systemworks 2004 erop staan, maar omdat dat abonnement verlopen was en ik een lichtere firewall wilde ben ik over gestapt op Kaspersky, maar tot op heden krijg ik em nog niet aan de praat
Heb wel geprobeerd om kaspersky niet automatisch met windows te laten starten, als ik dat doe dan heb ik ook geen internet.
Pas zodra ik het helemaal van mijn computer verwijder kan ik weer van internet gebruik maken.
p.s: hiervoor had ik norton systemworks 2004 erop staan, maar omdat dat abonnement verlopen was en ik een lichtere firewall wilde ben ik over gestapt op Kaspersky, maar tot op heden krijg ik em nog niet aan de praat
Verwijderd
Heb ik ook gehad. Als je Kaspersky 'advanced' installeert kun je ervoor kiezen om het netwerkbeveiligings gedeelte (o.i.d.
) uit te schakelen. Did the job for me
gewoon wat mee kloten. had ik ook, beetje instellen enzo real-time protection scan etc..lukt wel.
ok, zal het even proberen!
Idd... dit was de boosdoener, heb de netwerkbeveiliging disabled en nu draait ie wel goed!Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:16:
Heb ik ook gehad. Als je Kaspersky 'advanced' installeert kun je ervoor kiezen om het netwerkbeveiligings gedeelte (o.i.d.) uit te schakelen. Did the job for me
Danke
Gebeurt vaker, echter zien we op GoT toch wel graag dat je zelf wat meer onderzoek doet voor je een topic opent. Netwerkbeveiliging, daar zou bij een tweaker toch wel een belletje moeten gaan rinkelen lijkt me zo
Pagina: 1