Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
geeft javascript console geen fouten?
Multimonitor is relax :P
nope en ook een vervolgactie (het weergeven van de ingelogde gebruiker in het hoofdvenster bijvoorbeeld) wordt gewoon uitgevoerd, alleen dat venster blijft staanMeIsTwisted schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:44:
geeft javascript console geen fouten?
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.
probeer het eens met een settimeout er omheen:
code:
1
| setTimeout("window.close();",100); |
en warempel, het werkt nog ookboppert schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:48:
probeer het eens met een settimeout er omheen:
code:
1setTimeout("window.close();",100);
Alleen heb ik nog wel 1 vraagje: weet iemand hoe het komt?
Ik heb ook geen idee. Maar ik heb hetzelfde probleem gehad met slideshow script: een onclick event die een image een andere source gaf werkte pas nadat er een timeout omheen stond. Deed ik dat niet, werd de source wel aangepast, maar dan werd de afbeelding niet gerefreshed.
Ik heb ook geen idee of mijn oplossing een oplossing is of een smerige workaround.
Ik heb ook geen idee of mijn oplossing een oplossing is of een smerige workaround.
naja, voorlopig laat ik het zo staan, of er moet iemand zijn die de reden weet en tevens een nettere manier om het op te lossen.boppert schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:57:
Ik heb ook geen idee. Maar ik heb hetzelfde probleem gehad met slideshow script: een onclick event die een image een andere source gaf werkte pas nadat er een timeout omheen stond. Deed ik dat niet, werd de source wel aangepast, maar dan werd de afbeelding niet gerefreshed.
Het klinkt of het met een scope probleem te maken heeft..
FF had waarschijnlijk niet door waar de window.close uitgevoerd moest worden, vandaar dat na klikken in het venster ( en het daarmee dus focus geven ) goed ging..
Door de timeout te gebruiken wordt de focus ook goed gezet.
FF had waarschijnlijk niet door waar de window.close uitgevoerd moest worden, vandaar dat na klikken in het venster ( en het daarmee dus focus geven ) goed ging..
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
ik had al geprobeerd om te focus te zetten met window.focus()deviltje schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:02:
Het klinkt of het met een scope probleem te maken heeft..
Pagina: 1