Normaal gesproken had ik een compatibility tab bij de properties van een .exe (of een shortcut naar een .exe). Om een of andere reden is deze nu verdwenen en ik kan me niet herinneren iets gewijzigd/geinstalleerd te hebben wat hiermee te maken zou kunnen hebben. Wat hier waarschijnlijk mee te maken heeft is het ontbreken van teksten op de knoppen van de "Program Compatibility Wizard" (dit was een alternatief voor het instellen van de compatibility) en (erger nog) de knoppen doen ook niks meer.
Op 2000 was er nog zoiets als de slayerui.dll waarmee de tab aan/uit kon worden gezet, maar op XP bestaat deze dll niet meer.
Update 26/10/2005:
Op XP heet deze dll dus SlayerXP.dll. Heb door middel van een unreg/register actie geprobeerd de boel te herstellen, maar dit helpt niets. In het register is wel te zien dat de juiste keys worden aangemaakt, met de juist waarde.
Verder werk ik gewoon als administrator op mijn pc, zijn alle updates netjes verwerkt en bevat het systeem geen virussen/spyware.
Zoeken heeft tot nu toe niets opgeleverd. Slechts 1 persoon ergens op een forum heeft het ontbreken van de tab en het ontbreken van de tekst op de knoppen, maar er is nooit een oplossing/antwoord gepost (post is al oud).
Daarnaast "sfc /scannow'" geprobeerd, heeft niets opgeleverd.
Iemand suggesties?
Op 2000 was er nog zoiets als de slayerui.dll waarmee de tab aan/uit kon worden gezet, maar op XP bestaat deze dll niet meer.
Update 26/10/2005:
Op XP heet deze dll dus SlayerXP.dll. Heb door middel van een unreg/register actie geprobeerd de boel te herstellen, maar dit helpt niets. In het register is wel te zien dat de juiste keys worden aangemaakt, met de juist waarde.
Verder werk ik gewoon als administrator op mijn pc, zijn alle updates netjes verwerkt en bevat het systeem geen virussen/spyware.
Zoeken heeft tot nu toe niets opgeleverd. Slechts 1 persoon ergens op een forum heeft het ontbreken van de tab en het ontbreken van de tekst op de knoppen, maar er is nooit een oplossing/antwoord gepost (post is al oud).
Daarnaast "sfc /scannow'" geprobeerd, heeft niets opgeleverd.
Iemand suggesties?
[ Voor 17% gewijzigd door Beowulf27 op 26-10-2005 10:19 ]
Working @ http://www.tricode.nl