Toon posts:

Script-error bij het printen vanuit Outlook Express*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijd geen emailberichten in Outlook en Outlook Express kunnen printen.
Ik kreeg de volgende errormelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.axelm2.demon.nl/print%20errot.jpg

Na lang zoeken op internet heb ik de volgende oplossing gevonden:

http://www.8bit.be/phpbb/....php?id=monneke&p=2608714
start /uitvoeren en type :
regsvr32 ole32.dll en enter
herstart pc en met wat geluk is probleem opgelost
Wat mij niet duidelijk is geworden is wat de oorzaak van de foutmelding is.
Weet iemand dat misschien?

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:16

AW_Bos

Nostalgicus 🕰

Misschien heb je wel een Outlook plugin geinstalleerd die brak was? Of Outlook brak maakte na verwijderen?

"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:11
ik weet wel dat ik met IE5.* print problemen had vanuit outlook.
Na de nieuwste IE6.* met alle SP's geinstalleerd te hebben was dit verholpen.

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat ik wel weet is dat OE niet in Windows Operating Systems hoort, maar in Officesuites en -software. Ik verplaats het topic nog even :)

Ook pas ik de topictitel even ietsje aan: Print-error > Script-error bij het printen vanuit Outlook Express*

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Het zal niet de eerste keer zijn dat een applicatie foutmeldingen gaat gooien omdat de registratie van dll library corrupt raakt. In dit geval was dat de ole32.dll. Shdoclc.dll is trouwens de controllibrary die printfuncties verzorgt voor windowsapplicaties. Oorzaken van registratieproblemen is een verhaal apart, maar dat hoort toch echt weer in WOS :Y)

:w sanfranjake

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Verwijderd

Topicstarter
Niesje schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:09:
Het zal niet de eerste keer zijn dat een applicatie foutmeldingen gaat gooien omdat de registratie van dll library corrupt raakt. In dit geval was dat de ole32.dll. Shdoclc.dll is trouwens de controllibrary die printfuncties verzorgt voor windowsapplicatie.:w sanfranjake
Thanks! Het is wat duidelijker geworden.
Niesje schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:09: Oorzaken van registratieproblemen is een verhaal apart, maar dat hoort toch echt weer in WOS :Y)

:w sanfranjake
Van mij mag je de oorzaken van registratieproblemen hier wel vermelden.
Pagina: 1