Hallo,
Ik was van plan om mijn Geforce FX 5500 over te clocken, ik heb deze faq gebruikt en het programma NVMax gedownload. Toen ik die starte kreeg ik deze error:
Ik krijg wel dit bericht bij het instaleren van de Nvidia detonator, ben er nog niet helemaal achter of het er wat mee te maken heeft:
In ieder geval, kan iemand mij de links geven waar ik de goede drivers kan vinden?
Ik was van plan om mijn Geforce FX 5500 over te clocken, ik heb deze faq gebruikt en het programma NVMax gedownload. Toen ik die starte kreeg ik deze error:
Toen heb ik even bij de Meuktracker gezocht op 'nvidia detonator' en toen kwam ik deze tegen, die heb ik geinstaleerd, pc opnieuw opgestart en toen gaf NVmax nog steeds dezelfde error, weet iemand wat ik fout doeNVIDIA Detonator 4 drivers version 20.00 or greater are not installed on your system.
These drivers are required for NVmax functionality. To correct this install the detonator drivers from http://www.nvidia.com
NVmax can not function under this environment.
Ik krijg wel dit bericht bij het instaleren van de Nvidia detonator, ben er nog niet helemaal achter of het er wat mee te maken heeft:
En als ik dan op next klikt kopieert 'ie de bestanden en opent ie de setup venster genaamd 'NVIDIA-stuurprogramma's voor beeldscherm (WINXP/2000) en zegt 'ie dat de drivers die ik wil instaleren ouder zijn dan de drivers die er nu op staan.The installer is not ready to begin updating your system with the new drivers.
The core driver files will be copied to C:\Program Files\eVGADrv should you need to refer to them in the future.
After installation is complete, you are free to delete the files from C:\Program Files\eVGADrv should you choose.
Please click Next to proceed with the installation.
In ieder geval, kan iemand mij de links geven waar ik de goede drivers kan vinden?