Unieke naam voor afbeeldingen

Pagina: 1
Acties:

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Okay, beetje vage titel.

Wanneer je op GoT een plaatjestopique hebt, zoals bijvoorbeeld in de HK een fotosoeptopic, plaatsen mensen vaak plaatjes daarvoor op hun t.net account (met de fotostorage).

Als je dan denkt, dat is een leuk plaatje, ik sla het op, krijgt het de nietszeggende bestandsnaam 'full.jpg' mee. Als je even later nog een plaatje op wilt slaan, bestaat er al een plaatje en moet je dus met de hand de naam wijzigen.

Kan er niet een 'Content-Disposition: inline; filename= uniekenaammetidofzo.jpg' header meegestuurd worden?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-02 10:10
Of gewoon het bestand de id als naam geven? Dan ben je er toch ook? Of genereert dit problemen in verband met de huidige opzet.

Verwijderd

Uniek id moet gewoon werken dunkt me

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:58

crisp

Devver

Pixelated

Dat moet op zich wel te doen zijn (hoewel IE nog wel eens behoorlijk kan opspelen met dat soort headers, maar gelukkig hebben we vaker met dat bijltje gehakt). Ik zal er eens naar kijken - misschien handig als je dit ook even op de devtrack wilt vermelden :)

Intentionally left blank

• Skaah
  • Niet online
Ik vind het niet zo handig dat je voor de devtrack een aparte inlog moet hebben, lastig, lastig. Zou je het er zelf op kunnen zetten? _/-\o_

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

en done; het was inderdaad niet meer dan een header toevoegen en even onderscheid maken tussen 'thumb' en 'full' :)

Intentionally left blank

• Skaah
  • Niet online
Hulde! Snel gedaan!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Voor foto's die mogelijk nog in je cache staan moet je even een harde refresh doen mocht het niet lijken te werken ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1