Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nokia 6310i synchronisatie met PC Suite 6.6

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik word er helemaal simpel van het volgende probleem:
Ik heb een Nokia 6310i en heb het programma Nokia PC Suite 6.6.
Volgens de instellingen in mijn hoofdmenu is de telefoon keurig netjes verbonden via bluetooth met PC Suite. Echter, tijdens de synchronisatie krijg ik iedere keer weer de foutmelding "Er is een fout opgetreden op de Nokia Telefoon!". Daardoor wordt mijn agenda in mn telefoon en mijn Outlook-agenda niet gesynchroniseerd.
Ik ben echt helemaal ten einde raad. Wie kan en wil mij helpen??

Alvast bedankt!

• Mart!
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-10 10:59
Wat ik zo hier en daar heb gelezen is dat het nogal kan uitmaken wat voor bluetooth adapter je aan de PC kant hebt. Ik heb ook juist zo'n adapter aangeschaft en de combinatie Nokia 6021 en MSI USB Bluetooth adapter werkte bij mij in 1 keer. Wellicht dat je dus eens een poging kan doen met een andere Bluetooth adapter (ook al geeft pc suite aan dat je telefoon de oorzaak is)?

ps. bij mijn 6021 wordt na het syncen op de telefoon een dialoog weergegeven die ik met ok moet afsluiten. Een volgende keer syncen werkt niet als dat dialoogje nog op het scherm staat. Als iemand daar een oplossing voor weet houd ik mij aanbevolen.