Toon posts:

Problemen met Media Player en Idols

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wou ff een paar van die gasten bekijken op de idols site, dus update ik keurig mijn windows media spelen naar versie 10. Ik klik de Videolounge aan en wil een filmpje bekijken. Maar dan zegt ie opeens dat ik moet updaten naar Windows Media player versie 10.00.00.3802 en das de versie die ik heb geinstalleerd.

Ik heb al gezocht op google, maar kon niets vinden hierover....

Kan iemand me helpen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:31

lier

MikroTik nerd

Herinstallatie ?
Rebooten ?

Eerst het probleem, dan de oplossing

Verwijderd

Topicstarter
Reboot gedaan, herinstallatie van Mediaspeler ook... herinstallatie pc geen optie. Ik heb in hetzelfde netwerk ook een Laptop en deze heeft hetzelfde probleem

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 11:23 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Vragen over Media Player zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga jouw topic dan ook eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:22:
Vragen over Media Player zijn beter op z'n plek in Software Algemeen - ik ga jouw topic dan ook eventjes verplaatsen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen
thx

Verwijderd

De Nederlandse setup met versienummer 10.00.00.3923 is nog niet verkrijgbaar, je kan wel naar deze versie updaten door twee patches te installeren :

891122 Update for Windows Media Digital Rights Management-enabled players
888656 FIX: Update om DXVA (DirectX-videoversnelling) van Windows Media Video-inhoud in te schakelen in Windows Media Player 10

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

[off-topic]
de verborgen boodschap is overduidelijk... geen Idols kijken!

[/off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:30:
De Nederlandse setup met versienummer 10.00.00.3923 is nog niet verkrijgbaar, je kan wel naar deze versie updaten door twee patches te installeren :

891122 Update for Windows Media Digital Rights Management-enabled players
888656 FIX: Update om DXVA (DirectX-videoversnelling) van Windows Media Video-inhoud in te schakelen in Windows Media Player 10
nope hielp niet

Verwijderd

Helpt niet of werkt niet?
Pagina: 1