Ik heb een heleboel foldermateriaal wat ik wil scannen.
Dit het liefst op een zo snel mogelijke manier. Dus bijv een folder erop leggen, scanner scant het naar een bestand (ongecomprimeerd), volgende folder erop, scanner scant weer etc. etc.
Belangrijk is dus dat de meegeleverde driver of software dit ondersteunt.
Bij mijn Agfa Snapscan Touch die ik eerst had (uit 2000) kon ik alleen maar rechtstreeks naar het programma scannen maar moest ik eerst weer de driver afsluiten om de afbeelding op te slaan.
Verdere vereisten:
- moet er een beetje fatsoenlijk uitzien (het scanresultaat)
- USB 1.1 of 2.0 maakt niet uit, maar denk 2.0 voor de snelheid. Firewire mag ook.
- Het liefst een HP, Canon of Epson. Deze verkopen ze namelijk bij de winkel waar ik hem graag wil halen.
- Ik wil er ongeveer maximaal 100 Euro aan uitgeven.
Mijn oog viel al op de Canon LiDE 25:

http://www.canon.nl/For_H...2759&SourcePageID=26537#1
Deze scanner kan direct naar PDF scannen, dat lijkt me erg handig voor het materiaal wat ik wil scannen maar ik weet niet wat het resultaat in de praktijk is.
Dit het liefst op een zo snel mogelijke manier. Dus bijv een folder erop leggen, scanner scant het naar een bestand (ongecomprimeerd), volgende folder erop, scanner scant weer etc. etc.
Belangrijk is dus dat de meegeleverde driver of software dit ondersteunt.
Bij mijn Agfa Snapscan Touch die ik eerst had (uit 2000) kon ik alleen maar rechtstreeks naar het programma scannen maar moest ik eerst weer de driver afsluiten om de afbeelding op te slaan.
Verdere vereisten:
- moet er een beetje fatsoenlijk uitzien (het scanresultaat)
- USB 1.1 of 2.0 maakt niet uit, maar denk 2.0 voor de snelheid. Firewire mag ook.
- Het liefst een HP, Canon of Epson. Deze verkopen ze namelijk bij de winkel waar ik hem graag wil halen.
- Ik wil er ongeveer maximaal 100 Euro aan uitgeven.
Mijn oog viel al op de Canon LiDE 25:

http://www.canon.nl/For_H...2759&SourcePageID=26537#1
Deze scanner kan direct naar PDF scannen, dat lijkt me erg handig voor het materiaal wat ik wil scannen maar ik weet niet wat het resultaat in de praktijk is.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.