Ik heb een vreemd probleem:
Gisteren pc geformateerd, toen kon ik winxp er al niet meer opzetten.
Win2000 geinstalleerd.
Lukte nog steeds niet om mijn Windows xp via 2000 te upgraden.
Toen heb ik van een vriend een andere (lees illegaal
) er geprobeert op te zetten. Dit ging allemaal goed.
Vanaf winxp pro geprobeert een nieuwe installatie te doen mijn mijn eigen xp home. Dit lukte wel.
Maar het opstarten van winxp gaat heel erg traag... het duurt zeker 4 minuten voordat windows is opgestart en er staan verder nog helemaal geen programma's op! Hoe kan dit? weer opnieuw installeren lukt niet omdat mijn eigen xp home alleen maar een schijf ziet van 2 MB?????
Ik heb een Dell, pentium 4 2,4 Ghz met 768 MB en 80 GB harde schijf.
Dan meteen nog een vraag, bij het opstarten vraagt computer of ik pro of home wil opstarten, ik weet wel hoe ik dat menu weg krijgt maar is het ook mogelijk om winxp pro helemaal te verwijderen?
Gisteren pc geformateerd, toen kon ik winxp er al niet meer opzetten.
Win2000 geinstalleerd.
Lukte nog steeds niet om mijn Windows xp via 2000 te upgraden.
Toen heb ik van een vriend een andere (lees illegaal
Vanaf winxp pro geprobeert een nieuwe installatie te doen mijn mijn eigen xp home. Dit lukte wel.
Maar het opstarten van winxp gaat heel erg traag... het duurt zeker 4 minuten voordat windows is opgestart en er staan verder nog helemaal geen programma's op! Hoe kan dit? weer opnieuw installeren lukt niet omdat mijn eigen xp home alleen maar een schijf ziet van 2 MB?????
Ik heb een Dell, pentium 4 2,4 Ghz met 768 MB en 80 GB harde schijf.
Dan meteen nog een vraag, bij het opstarten vraagt computer of ik pro of home wil opstarten, ik weet wel hoe ik dat menu weg krijgt maar is het ook mogelijk om winxp pro helemaal te verwijderen?