Hebben jullie het probleem ook dat als je muziek koopt via iTunes dat het van brakke kwaliteit is? Ik heb de nieuwe cd van Robbie Williams gekocht, alleen ik heb nu het probleem dat het een tikkeltje happert.
Erg vervelend.
topic titel gewijzigd: [problemen met] -> [slechte kwaliteit van]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Aha, zo kan je het natuurlijk ook noemen. Erg vervelend allemaal, ik ben nu maar de "ali illegali" versie aan het downloaden, zucht
Eens zien of die hetzelfde is (hopelijk niet). Maar goed dan heb ik het niet eens over de twee korte videos die je er bij zou krijgen, blijkbaar niet beschikbaar in the Dutch Store. Ja, waarom laat je ze dan zien in de Nederlandse winkel
[ Voor 38% gewijzigd door alienfruit op 24-10-2005 09:35 ]
Ik zou het wel weten hoor... Geld terugvragen en weer lekker via P2P aan de slag gaan.
Verwijderd
Ik vind het ook matig dat alles 128 kbps is. Je kunt zeggen wat je wilt, maar ik hoor wel degelijk kwaliteitsverschil tussen 128 kbps en de rest van mijn muziekcollectie welke 160/192 kbps is. Voor een euro per nummer verwacht ik wel een beetje kwaliteit inderdaad.
Afgezien van de bitrate zou die muziek gewoon vlekkeloos moeten zijn. Haperingen lijken me niet kloppen. Heb je ze er al over gemaild alienfruit?
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ik baal er ook wel eens van.
Ik ben er nog nét niet eentje van '128kbps is geen muziek'...
Maar ik zou het ook prettiger vinden als muziek ten minste 192 was.
Want anders wordt ali wel weer aantrekkelijker...
Ik ben er nog nét niet eentje van '128kbps is geen muziek'...
Maar ik zou het ook prettiger vinden als muziek ten minste 192 was.
Want anders wordt ali wel weer aantrekkelijker...
𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑 𓆑
Ja, ik heb al contact opgenomen met iTunes Support. Ik blijf het irritant vinden dat dat alleen via e-mail kan! Naja, krijg ik vast weer het geld terug
Maar dat verhelpt het probleem niet. Ik heb probleem voornamelijk bij Robbie Williams liedjes je zou haast denken dat ze RW in slecht daglicht willen laten plaatsen daaro in Cupertino 
Overigens hoor ik zelf niet verschil tussen 128 en 192kpbs.
Overigens hoor ik zelf niet verschil tussen 128 en 192kpbs.
[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 24-10-2005 10:39 ]
Ja, alleen biedt Apple dus geen 128 kpbs mp3's aan maar AAC-files van 128 mbps. Het verschil? De compressie van Apple is een stukje beter zodat bij blinde luistertests dit ongeveer klinkt als een 192 kpbs mp3.
TS, zou je misschien kunnen kijken of het misschien aan je eigen afspeelsoftware ligt? Ik heb zelf ook last van iTunes + Audigy NX + WinXP combo's zodat het niet echt perfect gaat. Indien ik dezelfde bestanden op een Mac afspeel (of wegbrand) gaat het wel perfect.
TS, zou je misschien kunnen kijken of het misschien aan je eigen afspeelsoftware ligt? Ik heb zelf ook last van iTunes + Audigy NX + WinXP combo's zodat het niet echt perfect gaat. Indien ik dezelfde bestanden op een Mac afspeel (of wegbrand) gaat het wel perfect.
Ja, maar bij andere mp3-tjes heb ik het probleem niet. Maar ik zal het eens naar cd branden. Ik ga het niet eens proberen op de iPod <g>
Verwijderd
Dat gezeur over 128kbps... wees blij dát het 128kbps is, want zo krijg je lekkere kleine bestanden en download je snel. En doe niet alsof je eigen 160kbps of 192kbps tracks een betere geluidskwaliteit hebben, dat is niet zo. Denk je nou echt dat die lui hetzelfde programmaatje, iTunes, gebruiken als jij om hun 128kbps AAC te comprimeren?
Geen idee, ik vind het gewoon goed genoeg klinken. Maar ik ga er niet vanuit met al die kopieerbeveiligingen op al die promo's. Een paar jaar terug heb ik cd's moet rippen voor BMG voor op hun websites, erg leuk met de cds met een kopieerbeveiliging. Moest er een onbeveiligde cd komen uit Duitsland, hehe. Naja, branden lukt nog niet echt
[ Voor 37% gewijzigd door alienfruit op 24-10-2005 12:30 ]
t zijn geen mp3tjesalienfruit schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:52:
Ja, maar bij andere mp3-tjes heb ik het probleem niet. Maar ik zal het eens naar cd branden. Ik ga het niet eens proberen op de iPod <g>
Kijk eens of je iPod t ook zo afspeelt, zoniet, ligt het waarschijnlijk aan je codec/andere processen.
Ze zijn toch wel redelijk gelimiteerd in de te gebruiken encoder lijkt me?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:13:
Dat gezeur over 128kbps... wees blij dát het 128kbps is, want zo krijg je lekkere kleine bestanden en download je snel. En doe niet alsof je eigen 160kbps of 192kbps tracks een betere geluidskwaliteit hebben, dat is niet zo. Denk je nou echt dat die lui hetzelfde programmaatje, iTunes, gebruiken als jij om hun 128kbps AAC te comprimeren?
Ja, maar mijn iPod Nano heeft in het algemeen al problemen met iTunes muziek. Daarvan moet ik alleen Apple nog van overtuigen. Maar iTunes crasht de hele tijd hier als ik de RW cds wil branden op een cd-tje. Niet goed lijkt mij zo!

Hmm ik heb zelf een ali-illegali versie van de CD en die heeft ook vreemde haperingen, dus wie weet hoort het zo

leoaq.fm // Jeune Loop
Hmm, bij de ali-illegali versie zijn er ook wel happeringen maar dit op hetzelfde tijdstip en minder duidelijk hoorbaar. Hier is het gewoon een abrupte stilte van een paar tellen. Maar goed krijg nu helemaal geen enkele iTunes audio cd gebrand dus, tijd om centjes terug te vragen

[ Voor 24% gewijzigd door alienfruit op 24-10-2005 13:46 ]
of tijd om je computer na te kijken?alienfruit schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:45:
Hmm, bij de ali-illegali versie zijn er ook wel happeringen maar dit op hetzelfde tijdstip en minder duidelijk hoorbaar. Hier is het gewoon een abrupte stilte van een paar tellen. Maar goed krijg nu helemaal geen enkele iTunes audio cd gebrand dus, tijd om centjes terug te vragen
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Nou computer doet verder prima hoor, het is echt een iTunes probleem. Overigens brand hij inmiddels na een herstart wel andere cd's maar nog steeds niet Intensive Care
Serieus iets niet goed.
Converteer voor de grap eens een andere cd naar 128kbps aac, en kijk wat er dan gebeurt. Mocht je dan geen fouten krijgen weet je in iedergeval zeker dat het niet aan je pc ligt.
Ik heb een cd geïmporteert volgens de standaar dinstellingen van iTunes en die fikt wel prima.
Zo ook de eerder gekochte mixcd van Bloc Party.
[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 24-10-2005 16:13 ]
Hopelijk lossen ze het probleem op, volgens mij vind Robbie mij niet echt lief.
Pagina: 1