Ik heb een DVD gemaakt (audio_ts en video_ts map) en wil deze op DVD zetten en daarbij ook nog een map met databestanden toevoegen die op de pc is uit te lezen. (vakantiefilm + de originele fotos). Hoe brand ik de DVD zodat deze goed speelt in standalone spelers en de datamap op de pc uit te lezen is? Ik weet dat er een aantal commerciele tools zijn die het kunnen, maar dit moet ook zelf kunnen denk ik dan. Is het het beste een map in de root aan te maken?
Welk brandprogramma gebuik je? Kun je met het programma op één of andere manier een multi-sessie disk maken? NB: ik zou niet weten of het überhaupt mogelijk is bij DVD's.
-
@ SysRq: Data en video kan op 1 dvd ja, bij huur dvds zie je zoiets vrij vaak, als je die in je pc doet wil ie 1 of andere software installeren, soort beveiliging ofzo?
Maar of je gewoon een extra map aan kan maken om files in te gooien? Proberen kan altijd, en dan op een rw branden, of als image wegschrijven en testen met windvd ofzo.
Ik weet wel dat je in Nero een mixed cd kan maken, dat is audio en data. Misschien dat er ook een optie voor dvds is?
Maar of je gewoon een extra map aan kan maken om files in te gooien? Proberen kan altijd, en dan op een rw branden, of als image wegschrijven en testen met windvd ofzo.
Ik weet wel dat je in Nero een mixed cd kan maken, dat is audio en data. Misschien dat er ook een optie voor dvds is?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik kan wel wat proberen, maar ga 10 kopieen uitdelen. Wat hier werkt hoeft niet elders te werken op een andere dvd speler. Ik begin wel met een map in de root erbij. Met Nero doe ik dat.