Toon posts:

[gezocht] drivers of kopieer-tool voor Lifetec camera *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een Lifetec camera (5.18 megapixels van de Aldi toendertijd) maar ik ben het doosje met cd's kwijt, en heb geformatteerd en kan dus de foto's niet meer overplaatsen van mijn camera naar mijn computer. Weet iemand hoe ik dit oplos? Is er een standaard programmatje voor voor dit soort camera's?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:56

Outerspace

Admin General Chat
Kijk hier eens tussen: http://members.driverguid...CT+COMPANY%A0%3E%3E%A0%A0

Misschien dat je er wat mee kan :)
En je kan hier ook wat dingen downloaden van: medion :)

[ Voor 22% gewijzigd door Outerspace op 24-10-2005 02:08 ]

Wauw, een sig!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

^^ [google=Lifetec camera] geeft trouwens ook meteen een indirecte link naar driverguide...

Maar welke camera precies, en hoe verbindt deze? USB of anders? Generieke software verzinnen wordt anders zo moeilijk :P
offtopic:
De titel 'Software voor camera' geeft mij het idee dat 'Paint' roepen ook een antwoord kan zijn wat niet het geval is. Dus ik pas de titel wat aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:44:
^^ [google=Lifetec camera] geeft trouwens ook meteen een indirecte link naar driverguide...

Maar welke camera precies, en hoe verbindt deze? USB of anders? Generieke software verzinnen wordt anders zo moeilijk :P
offtopic:
De titel 'Software voor camera' geeft mij het idee dat 'Paint' roepen ook een antwoord kan zijn wat niet het geval is. Dus ik pas de titel wat aan.
Het is een digitale fototoestel, verbind je via USB naar de cpu, en heeft 5.18 miljoen pixels, 3x optische zoom en 4 x digitale zoom. Misschien heb je er zo wat aan? :P

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:00:
[...]

Het is een digitale fototoestel, verbind je via USB naar de cpu, en heeft 5.18 miljoen pixels, 3x optische zoom en 4 x digitale zoom. Misschien heb je er zo wat aan? :P
Anders een cardreader aanschaffen waar je de memorycard van Lifetec instopt :?

* aReaRe doet het hier ook zo met zijn Fuji camera, scheelt batterijen :+

[ Voor 15% gewijzigd door aReaRe op 24-10-2005 12:31 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Moet je toch ook software voor hebben

• Schonhose
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-07 21:51

Schonhose

Retro Icoon

euh... onder windows xp kun je de camera gewoon zien als een drive. * Schonhose installeert al die meuk niet eens.

"The thing under my bed waiting to grab my ankle isn't real. I know that, and I also know that if I'm careful to keep my foot under the covers, it will never be able to grab my ankle." - Stephen King
Quinta: 3 januari 2005

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 17:45:
Moet je toch ook software voor hebben
De software voor de cardreader, heb je die?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-08 17:55
Schonhose schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:18:
euh... onder windows xp kun je de camera gewoon zien als een drive. * Schonhose installeert al die meuk niet eens.
Niet altijd, sommige hebben wel drivers nodig en werken niet als schijfstation (oa mijn vorige cam, de A70)

Cardreader KAN een goede oplossing zijn, alleen gaat dat niet op als (wat je nog wel eens ziet) er bv 16 of 32Mb standaard 'onboard' is en het memoryslot ter uitbreiding is hierop...
Pagina: 1