Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

vodafone service vs. orange service

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik heb twee abb. één van vodafone en één van orange. Een paar weken ging mijn simkaart kapot, bellen met orange en het verhaal uitgelegd. De conclusie was een nieuwe simkaart bestellen. Moet dat kaartje 50 euro kosten wat belachelijk! ben al drie jaar klant, ik bel veel maar toch moest ik 50 euro betalen. Een jaar geleden had ik bij vodafone hetzelfde probleem toen was ie gewoon gratis.

Ik vraag me werkelijk af of iedereen die 50 euro bij orange moet betalen ik heb mijn twijfels.

graag hoor ik wat van jullie

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-11 19:30

IvoB

Prutst er rustig op los

Bij Vodafone kostte een Duokaart-vervanging iets van 15-20 euro. Een alleszins redelijk bedrag, mits het je eigen schuld is natuurlijk dat de SIM vervangen moet worden.

ps. De lagere prijs van Orange moet ergens vandaan komen he...

[ Voor 21% gewijzigd door IvoB op 23-10-2005 23:17 ]

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 24-09 20:59
De telefoon van mijn zusje was een tijdje terug gestolen ze heeft ook een Orange abonnement. Bij de orange shop boden ze toen aan om de sim kaar top te sturen. De simkaart lag een paar dagen later in de bus en de kosten waren iets van 20 euro ofzo. Dat is toch meer dan de helft minder dan 50 euro :? .

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Een nieuwe simkaart kostte altijd 20 euro, dus 50 euro is wel heel veel meer. Vraag het nog eens na voor de zekerheid.

Overigens vragen alle netwerken er zo'n 15 tot 20 euro voor, behalve Vodafone.

Verwijderd

Topicstarter
Heel vreemd dus, ik weet zeker dat het 50 euro is.

Kun je hier iets op ondernemen?

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Een vervanging van zo'n simkaart zou de eerste keer gewoon gratis moeten zijn, zonder kun je namelijk geen gebruik maken van die diensten van de operator. Als jij er drie in een jaar sloopt, kan ik me voorstellen dat ze zeggen betaal er lekker 20 euro voor, maar 50 euro voor een nieuwe simkaart, die na drie jaar kapot gaat.... slechte service van Orange :{

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Overigens staat op de site bij tarieven dat een simkaart 25 euro kost bij Orange, kijk maar eens onder alle tarieven onder het kopje mijn orange!

Verwijderd

Topicstarter
je bedoeld het welkomstpakket zeker, verder kan ik niets vinden.

Ik hou jullie op de hoogte!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:44

Korakal

Up up up!

Tja, ik snap dat je enigszins gefrustreerd bent dat je ervoor moet betalen, maar of dat nou echt een topic waard is.. neu :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.