Toon posts:

probleem poorten exeem 0.24

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik heb exeem lite 0.24
ik heb een probleem met de poorten van exeem.
ten eerste weet ik niet welke poorten ik voor exeem open moet zetten.
ik heb op google gezocht en kon het nergens vinden. ook de site van exeem werkt bij mij niet.
ten tweede weet ik niet hoe ik die poorten openkrijg (wel geprobeert maar vervolgens deed exeem het niet meer) nu is mijn vraag hoe ik exeem optimaal kan gebruiken.
verder heb ik:
kabel internet van @home(breedband)
een sweex LB000020 router
en een motorola surfboard SB5100E

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:37

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Ik zou beginnen met eXeem een beetje te upgraden. Volgens mij is 0.27 de nieuwste versie (kan ook 0.28 zijn, heb het al een paar weken niet meer gebruikt).

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je moet in je sweex ding de poorten mappen die in de handleiding van exeem staan. Vervolgens zou het moeten werken, of anders krijg je een foutmelding. Ik zie totaal niet wat je allemaal al hebt geprobeerd, en wat eraan niet lukte. Lees de Het Grote Poortmappingsverhaal eens door, daarin zal je heelwat hulp vinden. Ook in de Algemene gedragsregels (Netiquette) want hier op het forum verwachten we iets meer van je dan enkel een vraag zonder enige info over je eigen handelingen in het vinden van een oplossing.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.