Toon posts:

Kan mijn BAN weer opgeheven worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dit is een vervolg hierop:
Ik heb er hondsgenoeg van!!!!!
Ban aanvraag.
Oke, ik ben te ver gegaan om om manieren te vragen om je hond te vermoorden en om er zelf 1 te geven, maar als je goed gelezen hebt je gezien dat ik het niet meende. Ik zou het ook niet over mijn hart kunnen krijgen om een beest te vermoorden. Ik vraag alleen om vreedzame manieren om een einde te maken aan de vernielingen van die hond. Die hond heeft al voor veel geld opgeknauwd. Om het dus nog even samen te vatten: Ik heb spijt van mijn post omdat deze volkomen fout is geformuleerd en zeker daardoor op een andere manier overkomt, ik hoop dus dat mijn ban kan worden opgeheven want ik kan niet zonder Tweakers.

My Humble Apologies
$n@p$hot

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 22:19
Ik hoop dat de crew besluit je ban niet op te heffen!

Ik moet :r van ventjes zoals jou...

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:02 schreef TomatoKiller het volgende:
Dit is een vervolg hierop:
Ban aanvraag.
Oke, ik ben te ver gegaan om om manieren te vragen om je hond te vermoorden en om er zelf 1 te geven, maar als je goed gelezen hebt je gezien dat ik het niet meende. Ik zou het ook niet over mijn hart kunnen krijgen om een beest te vermoorden. Ik vraag alleen om vreedzame manieren om een einde te maken aan de vernielingen van die hond. Die hond heeft al voor veel geld opgeknauwd. Om het dus nog even samen te vatten: Ik heb spijt van mijn post omdat deze volkomen fout is geformuleerd en zeker daardoor op een andere manier overkomt, ik hoop dus dat mijn ban kan worden opgeheven want ik kan niet zonder Tweakers.

My Humble Apologies
$n@p$hot
ja maar waarvoor open je zon topic ! ?? voor de grap ?? ik kan me nog iets herineren van een gast die katten afschoot met zen sniper is die toen ook gebanned ?

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik al zei IK WAS HET NIET VAN DE PLAN, het zat mijn vriend en zo hoog dat hij wil aan dat soort dingen begon te denken. Maar wie goed heeft gelezen vraag ik op het laatst ook naar vredige oplossingen

Verwijderd

Achteraf gelul!

Je bent de 2e die vandaag al loopt te emmeren over een ban.

Er zijn users die lopen te klagen over adjes/modjes die niet consequent genoeg zijn, wordt er iemand gebanned, gaan ze lopen emmeren over vrijheids van menings uiting.

Als users hun verontschuldigingen aanbieden, moet dat niet met te achterliggende gedachte zijn: Nu mag ik weer terug komen, want dan meen je er niks van.

Als users na een waarschuwing nog steeds niet wakker geschud zijn, hebben ze pech!

Je wordt niet voor de lol gebanned!

Verwijderd

Je wordt niet voor de lol gebanned!
Dat gevoel krijg ik anders soms wel.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:29 schreef EO het volgende:

[..]
Dat gevoel krijg ik anders soms wel.
Ok, explain dan ook even :)

Verwijderd

Ik vind dat ik als hondenbezitter best even mijn mening mag geven:

Lekker in de ban blijven en niet komen janken dat je fout zat en het niet meende.

Dan had je de moeite maar moeten nemen om je bericht te editten, mijn honden doen ook wel eens wat waar ik niet blij van wordt.

Het zijn mijn honden en ik ben ervoor om ze manieren bij te brengen, lukt me dat niet, dan is dat mijn probleem en niet direct het probleem van een hond.

Als baas ben en blijf je verantwoordelijk voor het gedrag, dat je soms :( wordt dat ze iets doen wat jij niet wilt of iets slopen, daar kan ik bij inkomen, maar dat geeft je

(@@(*&#*(@)_!*(@#()*# NIET HET F*CKING RECHT OM HET WOORD MOORD ALLEEN AL IN GEDACHTEN TE NEMEN!!!

Ja, daar kan ik heel erg kwaad om worden!!!

Dan had je maar na moeten denken en je bericht op tijd aan moeten passen, was er niks gebeurd, nu komt het wel erg als mosterd na de maaltijd en dan krijg je dit soort reacties.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil niet veel zeggen, maar ik heb helemaal geen waarschuwing gehad!!
edit:

En al helemaal geen tijd om het aan te passen want ik heb het gepost, ben even verder gaan lezen in een ander topic, kijk ik 2 minuten later weer en zie ik dat er meteen om een ban werd gevraagd dus eerst geen waarschuwing om het aan te passen. Toen ik zag dat het verkeerd opgevat werd wilde ik op mijn bericht censuur gaan toepassen, maar dit mocht niet meer baten want het topic al gesloten.

$n@p$hot

Verwijderd

: je doet je je hond een stropketting om en doet het handvat om, de trekhaak van de auto en hoopt dat ze gaan rijden
Jij bent het, met zo'n topic, niet eens waard om een waarschuwing te krijgen!

Verwijderd

Ok, explain dan ook even
Ik heb op 1 dag 5 slotjes gehad drie waarschuwingen de dag erna drie slotjes en een ban.

Nu vraag je je natuurlijk af wat was dan de inhoud van die postings?
In iedergeval niets discriminerend of aanstootgevens. Ik gaf puur mijn mening over het verdwijnen van het onzin forum.

Ik had van veel mensen stuen alleen niet van de modjes en aanverwanten.

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:38 schreef EO het volgende:

[..]
Ik heb op 1 dag 5 slotjes gehad drie waarschuwingen de dag erna drie slotjes en een ban.

Nu vraag je je natuurlijk af wat was dan de inhoud van die postings?
In iedergeval niets discriminerend of aanstootgevens. Ik gaf puur mijn mening over het verdwijnen van het onzin forum.

Ik had van veel mensen stuen alleen niet van de modjes en aanverwanten.
Sorry, heb ik niks aan, kan jou verhaal niet van 2 kanten bekijken, ik hoor alleen jou mening! :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is al geregeld
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.