Probleem met de gebruikersrechten

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

• prime9391
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-05-2025
Als ik programma's zoals java en msn wil installeren krijg ik de melding onvoeldoende systeemrechten of zoiets dergelijks, najah waar het op neer komt. Ik ben ingelogd als admin, maar toch heb ik geen rechten om dingen zoals msn 7.5 te installen |:(. Ik snap zelf niet waar het aan ligt want ik kan ook gwoon spellen ed gewoon installeren.

Core i7 920| 3x 1Gb Corsair xms| msi x58 platinum| xfx gtx 260| 2x 1000 gb Samsung Spinpoint|

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
"of zoiets degelijks" << daar kunnen we natuurlijk niks mee he ;) Ook zie ik je OS niet in de topictitel.

Vermeld dan minstens de volledige melding, en gelijk ook wat je daar al over had gevonden. Ik denk namelijk dat er iets met je Windows Installer aan de hand is. Anyhow had je hier makkelijk het een en ander over kunnen vinden, en vereisen we hier op GoT dat je zelf wat onderzoek doet voor je een topic opent, zoals we je al eens eerder gevraagd hebben. Lees daarom de Algemene gedragsregels (Netiquette) nog eens goed door, en maak gebruik van onze zoekmachine, die is er niet voor niets :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.