Toon posts:

Vertikale kabelgoot

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Om mijn kabels weg te werken van mijn LCD TV ben ik op zoek naar een mooie kabelgoot voor tegen de muur, liefst van RVS of Aluminium.

Wie weet er shops die zoiets verkopen?

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:35
Bij de willekeurige bouwmarkt heb je dergelijke profielen toch gewoon? Misschien noemen ze het geen kabelgoot maar het is sowieso mogelijk om er een kabel doorheen te laten lopen. Mocht je niets moois kunnen vinden zou je eventueel een plastic goot kunnen spuiten met lak.

Verwijderd

Topicstarter
djluc schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:28:
Bij de willekeurige bouwmarkt heb je dergelijke profielen toch gewoon? Misschien noemen ze het geen kabelgoot maar het is sowieso mogelijk om er een kabel doorheen te laten lopen. Mocht je niets moois kunnen vinden zou je eventueel een plastic goot kunnen spuiten met lak.
Ik ben op zoek naar en kant en klare oplossing. Die zullen er toch ook wel zijn?

• onkl
  • Laatst online: 13:37
Loop even langs bij een niet te grote lokale aannemer(zo eentje waar je door de garagedeur naar binnenloopt i.p.v. bij een receptie strandt). Zit hun potje voor het vrijdagbier ook weer wat voller.

• Koenzie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-08 02:14

Koenzie

Never leave, just go

onkl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:56:
Loop even langs bij een niet te grote lokale aannemer(zo eentje waar je door de garagedeur naar binnenloopt i.p.v. bij een receptie strandt). Zit hun potje voor het vrijdagbier ook weer wat voller.
Hij vraagt toch om een K&K oplossing....

Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get

• ranzige pad
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19-12 13:49

ranzige pad

kwaaak kwaak

Je neemt toch niet een standaard kabel goot daarvoor? Neem dan iets van een Vogel's LCD muursteun met kabel goot.

HT & NAS & Inventaris

Verwijderd

tja, ik vind het allemaal maar lelijk staan.

mijn voorkeur is gewoon een bijtel pakken,
lekker hakken in de muur. een dikke buis erin leggen.
vervolgens mooi dicht maken, en mooi afwerken door de muur opnieuw te witten (of gelen, of blauwen of zwarten, welke kleur je maar wilt).
en dan voilla.... hoezo kabels :P

je bent er een weekendje mee bezig, maar ik neem aan dat je niet elke week je tv gaat verplaatsen naar een andere plek in je huis.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-12 10:28

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Of een RVS-leidinkje tegen de muur aanschroeven, kan best wel stijvol worden. Als je een 1" of 1 1/2" moet groot genoeg zijn

Waarom? Omdat het kan!!

• onkl
Koenzie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

Hij vraagt toch om een K&K oplossing....
Aannemers hebben vaak nogal kant en klaar oplossingen liggen (anders schieten hun loonkosten nogal de pan uit).
Als ik aan een nette RVS kabelgoot denk (en die haal je echt niet in een bouwmarkt, da's meer voor het betere plastic), zou ik even meten hoeveel meter ik nodig heb, wandel die aannemer binnen, zeg wat ik wil, kijk naar drie soorten, kies, laat het op maat zagen en wandel met uitgebreide installatie-instructie (gaten boren zal je toch moeten, die dingen vliegen niet vanzelf :P) naar huis, inkoopkosten + kratje bier armer. Lijkt mij een leuke deal.

[ Voor 7% gewijzigd door onkl op 24-10-2005 12:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al iets gevonden: Afbeeldingslocatie: http://www.htshop.nl/images/kabelgoot_zilver_tv.jpg

Leverbaar in elke RAL kleur.

• onkl
Ziet er strak uit (uberhaubt leuke spullen daar). Zou wel een monstertje vragen, je hebt zeg maar plastic en plastic :)

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-11 14:13
Toevallig werk ik bij een bouwmarkt en wij verkopen een boel aluminium profielen. Je kunt ze zeker wel als kabelgoten gebruiken. Ze zijn in verschillende maten (zowel lengte als dikte) te verkrijgen.

Verwijderd

Topicstarter
onkl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:58:
Ziet er strak uit (uberhaubt leuke spullen daar). Zou wel een monstertje vragen, je hebt zeg maar plastic en plastic :)
Deze Belg verkooopt aluminium kabelgoten, zijn goedkoper als de plastike in Nederland

Afbeeldingslocatie: http://img.2dehands.be/f/normal/9966357.jpg
Pagina: 1