Om mijn kabels weg te werken van mijn LCD TV ben ik op zoek naar een mooie kabelgoot voor tegen de muur, liefst van RVS of Aluminium.
Wie weet er shops die zoiets verkopen?
Wie weet er shops die zoiets verkopen?
Ik ben op zoek naar en kant en klare oplossing. Die zullen er toch ook wel zijn?djluc schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 21:28:
Bij de willekeurige bouwmarkt heb je dergelijke profielen toch gewoon? Misschien noemen ze het geen kabelgoot maar het is sowieso mogelijk om er een kabel doorheen te laten lopen. Mocht je niets moois kunnen vinden zou je eventueel een plastic goot kunnen spuiten met lak.
Hij vraagt toch om een K&K oplossing....onkl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:56:
Loop even langs bij een niet te grote lokale aannemer(zo eentje waar je door de garagedeur naar binnenloopt i.p.v. bij een receptie strandt). Zit hun potje voor het vrijdagbier ook weer wat voller.
Life is like a box of chocolates you never know what ya gonna get
HT & NAS & Inventaris
Verwijderd
Waarom? Omdat het kan!!
Aannemers hebben vaak nogal kant en klaar oplossingen liggen (anders schieten hun loonkosten nogal de pan uit).
[ Voor 7% gewijzigd door onkl op 24-10-2005 12:29 ]
Deze Belg verkooopt aluminium kabelgoten, zijn goedkoper als de plastike in Nederlandonkl schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:58:
Ziet er strak uit (uberhaubt leuke spullen daar). Zou wel een monstertje vragen, je hebt zeg maar plastic en plastic
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq