Toshiba mainboard bestellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05 13:38

Markao2000

it's all about the beats

Topicstarter
Hoi,

Weet iemand hier of het mogelijk is een Toshiba mainboard te bestellen?
M'n vriendin is zo handig geweest een kopje thee over een Toshiba Satellite L10-108 laptop heen te gooien.
Na zorgvuldig drogen is het ding nog steeds defect.
Alle losse componenten zijn getest en nog in orde maar het mainbord is dus stuk.

Graag zou ik dit zelf vervangen maar dan moet ik dus wel ergens zo'n ding kunnen bestellen.

Iemand een idee of tip?

Waarvoor dank

edit:

Indien dit topic beter in mainboard, cpu etc kan staan, zou een mod dat een subtiel schopje die kant op kunnen geven?

[ Voor 15% gewijzigd door Markao2000 op 23-10-2005 21:19 . Reden: Aanvulling ]

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• consolefreak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:22
je zou het voor garantie aan kunnen bieden, dan gaan ze het onderzoeken en dan geven ze vanzelf aan dat het niet onder garantie valt en kunnen ze evt het moederboard vervangen. Los het moederboard vinden geef ik je heel weing kans op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-05 13:38

Markao2000

it's all about the beats

Topicstarter
Je hebt gelijk dat het zo kan.
Echter ik wil juist graag de kosten van het vervangen door Toshiba vermijden.
Ik weet dat het bord kapot is en vervangen kan ik zelf.
Als Toshiba er naar kijkt, zonder garantie, ben ik enorm veel geld kwijt voor de uren die hun monteur er mee bezig is en die tijd wordt niet krap berekend.

Vandaar deze zoektocht naar een mogelijkheid.
Inmiddels heb ik Toshiba en Getronics (officieel Toshiba servicepoint) gemaild, indien daar iets uitkomt, dan post ik het hier zodat anderen er wellicht ook iets aan hebben.

Oerbrood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik zou kijken of je het niet op de WA verzekering van je vriendin kan gooien anders... Scheelt je een hoop geld en is in principe gewoon gedekt dat soort schade.

Vriend van mij gooide keer per ongeluk blikje cola om over laptop van een andere vriend, hebben het keurig via WA verzekering geregeld en is allemaal opgelost.