Problemen met Dvd/Hdd recorders ?

Pagina: 1
Acties:

• KawaBmw7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-11-2022
Hallo

Ik heb dus op verschillende sites een beetje gelezen en de problemen waar ik op doel bij de verschillende merken zijn o.a. bij de Pioneer dat er over de tuner gezegd wordt dat die het signaal niet goed doorgeeft resultaat dus minder mooi beeld, bij Sony dat het apparaat veel lawaai maakt en slecht reageert op de afstandsbediening en erg heet wordt, de Philips schijnt regelmatig vast te lopen en reageert dan nergens meer op en tevens het apparaat moesten laten repareren.
En als je hier leest ( http://www.dvd.nl/forum/viewtopic.php?t=59283 ) dan wordt er eigenlijk alleen maar slecht over de Philips Dvd-recorders gesproken.

Ben dus op zoek naar mensen die een dvd/hdd recorder hebben en hun ervaringen hier neer willen zetten zodat mijn keus makkelijker kan worden.

Naar mijn mening voldoet dit topic aan de huisregels maar als dit niet het geval is dan mijn excusses daarvoor.

bmwunited.nl

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2025

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Ik heb een panasonic dmr-e85 en ik heb geen nadeel kunnen ontdekken, ok ik mis epg en hij start niet heel snel op, maar bij de opvolger is dat wel het geval.

www.casarodriguillo.com