-=System Specs=- | Shit does not happen, it's made by an asshole.....
Verwijderd
De cooler komt er direct op. Denk maar niet dat ie gaat schuiven hoor. Als het goed is word alles goed afgeklemt.
What's your problem?Op woensdag 17 januari 2001 19:20 schreef Steel-Frog het volgende:
[*Jullie zuigen...]
Maar gaat zo'n spacer ook niet schuiven bij het opzetten van de koeler?
Verwijderd
Ja ga naar de GoT kroeg ofzow.Op woensdag 17 januari 2001 20:02 schreef Phreak het volgende:
[..]
What's your problem?
Of als je echt pissed bent ga je maar een Microsoft Servertje Exploiten ofzow.
Doe eens rustig ofzo...Op woensdag 17 januari 2001 19:20 schreef Steel-Frog het volgende:
[*Jullie zuigen...]
Ik haal hem toch nog ff naar boven......
Want ik wil nog steeds graag weten hoe je zo'n ding moet bevestigen, ik heb ergens ook over "thermal grease" gelezen, wat je eerst aan zou moeten brengen.... Wat is dit voor spul? gewoon cool pasta? Ik dacht nl. dat cool paste licht geleidend is........
Want ik wil nog steeds graag weten hoe je zo'n ding moet bevestigen, ik heb ergens ook over "thermal grease" gelezen, wat je eerst aan zou moeten brengen.... Wat is dit voor spul? gewoon cool pasta? Ik dacht nl. dat cool paste licht geleidend is........
Verwijderd
Hoe dik moet zo'n spacer zijn voor een T-bird en heeft het echt zin. Ik bedoel koelt het ook echt beter.*D
Verwijderd
Een spacer is in eerste instanie niet voor betere koeling maar om te voorkomen dat je de core (het klein ding in het midden van je processore) niet crashed.
Letterlijkbreekt dus.
Leuke bijkomstigheid is dat je inderdaad ooit een graatje koeling gratis bij krijgt.
Leuke bijkomstigheid is dat je inderdaad ooit een graatje koeling gratis bij krijgt.
Verwijderd
ja maar hoe dik moet zo'n ding dan zijn? Het lijkt me niet echt handig als dat ding hoger is dan je core, waardoor je cooler geen kontact meer kan maken met de Core!
Verwijderd
Uiteraard.
Daarom is de spacer exact even hoog als de Core.
De spacer en core worden dan zo'n beetje een geheel met smaen een groot stabiel oppervalkte.
Wat ik me ook af vraag net als jij is hoe het dan zit met die rubbertjes.
Volgens mij moeten die er dan af. Mooet je daar stalen zenuwen voor hebben?
Mogelijk kan iemand daar nog antwoord op geven voor ons.
Overigens: Mijn buurmeisje kan pas zuigen!
Wat ik me ook af vraag net als jij is hoe het dan zit met die rubbertjes.
Volgens mij moeten die er dan af. Mooet je daar stalen zenuwen voor hebben?
Mogelijk kan iemand daar nog antwoord op geven voor ons.
Overigens: Mijn buurmeisje kan pas zuigen!
Zo'n spacer heeft in elke hoek een ronde uitsparing zitten voor 4 ronde rubbertjes. Ze kunnen dus gewoon lekker blijven zitten, je moet ze hoogstens een stukje verplaatsen (zit plakspul onder dus no problemo).
Verwijderd
als je je bruggen wil beschermen tegen je spacer moet je ff blanke nagellak eroverheen gooien...
die rubbertjes kan je er makkelijk afhalen, als je een spacer hebt heb je ook een Alpha 6035 waar je uiteraard 8 van die voetjes bij krijgt, kan wel es handig zijn. Ikzelf zou ze er gewoon afhalen, want moet je ermee!.
Daarnaast zou ik zo'n spacer gewoon vastlijmen met met koperlijm ofzow, das echt helemaal relaxt
en dan ook nog je koelblok erop lijmen, over goed contact gesproken
Neh das vrij onzinnig. Ik denk dat zo'n spacer toch een beetje een plakkende onderkant zou moeten hebben aangezien dat ding best wel eraf donderd als ik me kast rechtop heb staan en ik moet het koelblok bevestigen. Dan wordt het dus kast neerleggen... a-relaxt, maar dat heb ik er nou ook wel net weer voor over.
Misschien ga ik er ook es ff 1 halen
Daarnaast zou ik zo'n spacer gewoon vastlijmen met met koperlijm ofzow, das echt helemaal relaxt
en dan ook nog je koelblok erop lijmen, over goed contact gesproken
Neh das vrij onzinnig. Ik denk dat zo'n spacer toch een beetje een plakkende onderkant zou moeten hebben aangezien dat ding best wel eraf donderd als ik me kast rechtop heb staan en ik moet het koelblok bevestigen. Dan wordt het dus kast neerleggen... a-relaxt, maar dat heb ik er nou ook wel net weer voor over.
Misschien ga ik er ook es ff 1 halen
Verwijderd
Wat is dit zooi met nagel lak en waar kan ik spacer kopen in Den haag en omgeving..... Is er iemand trowens in de Amsterdam die mij kan helpen om mijn Super orb op het TB te zetten ...ik heb nu inmiddels verhalen gehoord dat je heel gauw je TB naar hemel helpt........
Op maandag 05 februari 2001 13:45 schreef Hiro Shima het volgende:
als je je bruggen wil beschermen tegen je spacer moet je ff blanke nagellak eroverheen gooien...
Verwijderd
Tja, het alom oude
IS het werkelijk ONMOGELIJK om een spacer te gebruiken in combi met een SuperORB en Arctic Silver II???
misschien niet helemaal ermee te maken .. maar toch .. anyone ?
IS het werkelijk ONMOGELIJK om een spacer te gebruiken in combi met een SuperORB en Arctic Silver II???
misschien niet helemaal ermee te maken .. maar toch .. anyone ?
Pagina: 1