Front Page, enkele vragen van een leek

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Momenteel ben ik een beetje aan het klooien met Front Page, aangezien ik een eenvoudige site wil bouwen.

Nu zou ik graag het een en ander willen weten:

-Hoe plaats je afbeeldingen die geupload zijn (dus niet het simpele ''afbeelding invoegen'').
-Hoe maak je (ankers)? In ieder geval, dat als je boven aan op bijvoorbeeld ''software'' drukt, dat je automatisch naar het gedeelte op de pagina ''software'' gaat.
-Tenslotte, als je hyperlink plaatst aan een afbeelding, hoe kan ik zorgen dat de pagina in een nieuw venster geopend wordt?

Graag verneem ik dit, bij voorbaat dank.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:54
google?

of deze

Specs

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Ik zeg je nu alvast maar, je kunt beter een leuk boekje kopen en HTML gaan leren. Daar ben je op den duur beter mee uit dan dat je Frontpage modules gaat plakken en eigenlijk nooit leert wat erachter zit...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

hoi en welkom op GoT, voor je post is het zaak dat je even weet wat de regels zijn, die kun je nalezen in de FAQ: [rml][ W&G FAQ] Welkom in W&G: FAQ en Beleid[/rml] het is niet de bedoeling om dit soort problemen te posten; dit kun je ook uitstkend uit tutorials of andere sites halen. Daarnaast is er nog de Alwetende.

Stoer; Marduq

Dit topic is gesloten.