Toon posts:

MSN Inlogproblemen *

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds paar dagen problemen met inloggen op MSN. Hij doet het helemaal niet zeg maar.

Als ik met mijn eigen account wil inloggen doet hij dat niet. Doe ik het met een ander account dan wel. Wie weet de oplossing???

Ik draai Windows XP en msn heb ik nu versie 7.0 er opgezet omdat hij met 7.5 niet deed dus probeerde deze even maar dit doet hij evenmin.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-08 11:21

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

wat voor error geeft ie? al ff gekeken als je niet in kan loggen naar de status van de msn servers?

Professioneel Heftruck Syndroom

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Kan je wel nog inloggen op www.hotmail.com of www.passport.com ? En watvoor foutmelding krijg je?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Kon op alles inloggen. van hierboven. Kon alleen ook niet onder webmessenger inloggen. Ik heb de Flaptop even in de hoek gezet omdat ik er een beetje gek van werd zeg maar. Zet hem net weer aan en probeerde het nog een X en hij doet het nu. Dus ik weet nog geen oplossing.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:55:
Kon op alles inloggen. van hierboven. Kon alleen ook niet onder webmessenger inloggen. Ik heb de Flaptop even in de hoek gezet omdat ik er een beetje gek van werd zeg maar. Zet hem net weer aan en probeerde het nog een X en hij doet het nu. Dus ik weet nog geen oplossing.
Wel heel vaag. Na de reboot van je laptop doet msn het weer? :? Had je al eerder een reboot geprobeerd of had je dit nu toevallig gedaan?
[message][/message]wat voor error geeft ie? al ff gekeken als je niet in kan loggen naar de status van de msn servers?
De status van de servers maakt in dit geval niet uit. Hij kon toch ook met een ander account inloggen! Dus de server was niet "down". :*)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 11:45 . Reden: toevoeging aan bericht ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb dit soms ook, wat ik dan als eerste doe, is de temp. (internet) files clearen en dan werkt het meestal weer. Werkt het nog steeds niet, dan deïnstalleer ik de Messenger, gooi handmatig de registrykeys weg van MSNMessenger en installeer dan de Messenger opnieuw.

Negen van de tien keer werkt het dan wél weer... :)

Verwijderd

Er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben, dat ze de laatste tijd niet kunnen inloggen op msn. Dus het ligt echt niet aan onze computers. Het ligt gewoon aan die MSN servers. 1 server waar toevallig mijn account op staat, ligt er gewoon heel vaak uit deze maand. Status geeft aan dat er niks mis is, maar die status is volgens mij totaal niet up to date. Gisterenavond kwam ik wel ineens weer op msn. Het is maar afwachten wanneer ze er iets aan gaan doen.

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Hier het zelfde probleem.

Sinds gisteren kan ik niet meer inloggen op msn met mijn account.
Hotmail en passpoort doen het wel gewoon.
Een ander account werkt ook gewoon, en op een andere pc heb ik precies dezelfde probs.

Nu maar hopen dat msn het snel oplost :-@

Verwijderd

Topicstarter
Nu wilde ik net weer inloggen en hij doet het weer niet :(. Hij geeft foutmelding nummer 81000314 aan. Ik las hierboven al dat er meerdere mensen last van hadden maar ik vind het vreemd dat er nog geen verklaring voor is :S.

Nou ik hoop dat we hier wat wijzer van worden zodat we een oplossing kunnen vinden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:35:
Er zijn heel veel mensen die dit probleem hebben, dat ze de laatste tijd niet kunnen inloggen op msn. Dus het ligt echt niet aan onze computers. Het ligt gewoon aan die MSN servers. 1 server waar toevallig mijn account op staat, ligt er gewoon heel vaak uit deze maand. Status geeft aan dat er niks mis is, maar die status is volgens mij totaal niet up to date. Gisterenavond kwam ik wel ineens weer op msn. Het is maar afwachten wanneer ze er iets aan gaan doen.
Same here... gisterenavond werkte het ineens weer en nu weer niet meer.

Gebruik je een hotmail adres als passport? Gok dat ze het bij MSN niet eens doorhebben dat er zoveel mensen zijn waar het nu ineens niet werkt...

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Inmiddels werkt mijn msn wel weer... vaag

Verwijderd

En nu ligt hij er weer uit :P
Er wordt blijkbaar wel aan gewerkt.

Verwijderd

Nou komt het mooie! MSN floepte weer spontaan aan.. maar nu is m'n hotmail account ineens verdwenen (op de hotmail site dan).. Ach ja, zeker door werkzaamheden eruit getyft.. We wachten af..

[EDIT] Hotmail doet het weer.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 19:47 ]

• Nick The Heazk
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-09-2024

Nick The Heazk

Zie jij er wat in?

Gisteren dit probleem gehad. Vandaag weer :(.

Mijn 2 andere accounts werken wel. Dit zijn account met maar een tiental gebruikers in, misschien ligt het aan de grootte van je contactenlijst. Mijn normale account is nogthans ook niet zo groot: 60 gebruikers.

Performance is a residue of good design.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie geen nut in een groot 'Is het MSN netwerk wel of niet op' topic. Als het niet werkt dan zul je gewoon moeten afwachten tot het weer werkt; of contact opnemen met Microsoft. Zoals al eerder gemeld is dit niet iets waar jij of wij iets aan kunnen doen; een topic erover met 'bij mij werkt het nu ook wel/niet' vindt ik ook niet zo nuttig :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.