Toon posts:

Berichten die verdwijnen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het is geen zaak voor the X files, maar wel voor de modjes/adjes hier. Ik zie steeds vaker posts verdwijnen in topics waar ik wel degelijk wat neergezet heb. Recent nog in het captain jack topic. Ik weet 100% zeker dat ik de eerste post op de derde pagina heb neergezet, en nu is die derde pagina weer compleet weg, en mijn post dus ook. In het verleden heb ik dit ook al meegemaakt, waarom worden mijn berichten continu verwijderd, is dit een bug ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Nou 1 ding: posts verdwijnen niet ;)
En wat die 1e reply op de 3e pagina betreft: Die '3e pagina' is compleet zelf instelbaar. Heb je niet toevallig het aantal 'post per pagina; verandert waardoor er dus helemaal geen 3e pagina is? :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

En als je het topic mbv de quicksearch doorzoekt, verschijnt je post dan wel? En hoe veranderen je aantal posts? Gaat hier ook eentje vanaf telkens of blijft dit gelijk?

Wat DoDo zegt, klik je niet telkens op bekijk bericht of new topic ipv post reply :P

[ Voor 21% gewijzigd door fsfikke op 23-10-2005 18:51 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

Volgens de admin heb jij nooit in Francesco 'Captain Jack' Guterrez overleden gepost en daar zou hij na deleten nog steeds zichtbaar moeten zijn. Je bent er absoluut zeker van dat je daar gepost hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kawaii
  • Niet online
Er waren toch twee Captain Jack topics? Een in de HK en een in de SG? Misschien haal je die twee door elkaar :)
Nee toch niet, je post historie laat geen bericht een deze topics zien.

[ Voor 27% gewijzigd door Kawaii op 23-10-2005 19:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06 08:35
Je was wellicht ingelogt onder een ander account? Is mij ook wel gebeurt als mijn broertje langs was geweest.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Laatst online: 19:23

SmartDoDo

Woeptiedoe

jbroeders heeft geen HK-XS en heeft 0 postings in HK staan. Verder zijn er recentelijk geen postings getrashed. Ik denk dus dat het een kwestie is van postings "kwijt zijn" en dan is het even zoeken in de eigen posthistorie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-09 08:13
Weet je wel 100% zeker dat je er een bericht hebt neergezet? Ik heb ook wel eens dat ik snel op Alt+S druk, maar dat er iets verkeerd gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-09 16:14

Fisico

by Fabian

Ik heb 1 post uit het topic verwijderd en dat was een post waarin de persoon zelf aangaf dat de post fout / dubbel was. Het is denk ik eerder een klik / back fout van jou dan een fout in iets anders.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Ik bedenk mij ook regelmatig, dan heb ik een heel verhaal getyped en denk ik achteraf: 'ach, laat maar', en klik weer op Vorige.

Misschien dat je eigen geheugencache een ctrl-F5 nodig heeft ;)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, dan wordt ik blijkbaar gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:25:
Nou ja, dan wordt ik blijkbaar gek...
Dat is ook de meest logische verklaring :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-09 10:17

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Heb je toevallig meerdere plekken waar je op GoT zit? En gebruik wellicht toevallig (en misschien onbewust) op die andere plek dan een ander account? :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Er is nog nooit een posting van je verwijderd.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1