Toon posts:

Niet verraden bij forum tegenstander.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Attentie:

Iedereen (ik pas laat volgens mij) heeft door dat er flink geflusht en gedaan wordt, alleen die anderen volgens mij nog niet. :)

Laten we dat in ieder geval zo lang mogelijk volhouden, dus wat ik bedoel te zeggen is dat we niet op hun forum gaan roepen hoeveel er al is geflusht etc. :)

Lijkt me niet dat ze dat echt in dank zullen afnemen en is het niet echt netjes als we het wel zouden doen. Bovendien moeten we nog zien of we het halen (maar gezien de voor mij uit het niets verschenen positieve berichten zit dat wel goed denk ik). :):)

Stel dat we het halen dan worden we morgen vanzelf wel hier op dit forum gefeliciteerd. :)

Toch?

DeJa Vu! ;)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

kunnen we niet gewoon alle *.com domains blokkeren van tweakers? ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• DSmarty
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
En dan mij ook meteen maar buitensluiten :?

Nah... gewoon bekkie houden op TA forum (waar je zoiezo niks te zoeken hebt)

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op woensdag 17 januari 2001 16:58 schreef DSmarty het volgende:
(waar je zoiezo niks te zoeken hebt)
Onzin. Zolang we het maar netjes houden.

Verwijderd

Ik heb wel gereageerd maar niet genoemd wat we ana het doen zijn. Ik heb dit gezegd en als er problemen zijn wijzig ik me reaktie wel:
enjoy the few days at #1 overall... each day can be the last
We're gonna take over #1 soon!

- TA @ #1.... it was fun... while it lasted -
en:
Hmm I'm glad that nightmares are things you dream but don't realy happen. So these are all unreal things. But there are also FACTS: Like at the end of this week, TA is no #1 overall anymore! We will crush you! Peace!

Marnix
Helaas heeft Brammes wel laten vallen dat we nog steeds hopen TA voor de 600.000.000 hopen voorbij te gaan...

Laat dit nog even een verassing blijven!

Verwijderd

Topicstarter
Marnix schreef:
Hmm I'm glad that nightmares are things you dream but don't realy happen. So these are all unreal things. But there are also FACTS: Like at the end of this week, TA is no #1 overall anymore! We will crush you! Peace!
Marnix
Dit is sowiezo niet echt netjes, maar goed. Het verteld niet iets over vandaag.

DeJa Vu! ;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

-1 flamebaitje. Maar goed, morgen zijn ze zo in rep en roer dat ze geen flamewar hebben.

Niet meer doen iig.

Verwijderd

Denilflos is al op de hoogte van de bedrijvigheid op ons forum dus reken er maar op dat TA het weet. Alleen zie ik niet in dat zij nog iets op de plank hebben, aangezien ze net een PTE achter de rug hebben en nog nooit in hun hele bestaan zo'n gigantisch goede week hebben gehad....

• Hein
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-11-2025
Marnix
hoe oud ben jij? :r

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:11 schreef DeJa Vu! het volgende:
Marnix schreef:
[..]
Dit is sowiezo niet echt netjes, maar goed. Het verteld niet iets over vandaag.

DeJa Vu! ;)
Het is niet netjes? Het zijn gewoon feiten: Ze hadden het over de nachtmerries van DPC (1. een aantal teams gaan opeens voor TA flushen zodat de achterstand weer behoorlijk groot wordt en 2. AnandTech en Slashdot gaan fuseren)

Dus zei ik: Gelukkig zijn nachtmerries niet echt en wat wel echt is dat we jullie voorbij gaan. :)

Nix mis mee toch? >:) Facts are Facts

Verwijderd

[anandtech forum]
With the DPC's now, I can only assume most quit doing gamma to help with RC5.
But as I recall from a previous post quite a while ago, it will only be RC5 the DPC might get #1 in, considering the different projects currently active. They could switch their entire herd to SETI, only to be ran over in RC5 again; Switch to anything they want, but I don't think they have the power to keep #1 in most contests as we have done. (Summary: DPCs - Together they stand, divided they will fall)

For all those DPC's that might read this, this is an observation, not another "why are they picking on me" session. So please no flames.
[/anandtech forum]

Dit zie ik nog niet zo snel geberuen, als 50% van de mensen die rc5 doen over zouden stappen naar andere projecten doen we namenlijk nog steeds meer als anandtech.

edit:

Typefoutjes.

• anthonov
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-10-2023
Op woensdag 17 januari 2001 17:24 schreef Marnix da Headbanger het volgende:

[..]
Facts are Facts
Fact: Er zijn TA members met lange tenen en het is nergens voor nodig om ze in de bomen te jagen. Ik denk dat men het hier zo langzamerhand wel over eens is.

Verwijderd

Topicstarter
Marnix, cool down alsjeblieft.

Ja, het zijn feiten en ja het is niet netjes. Dat kan ook samen, capiche. In mijn simpele optiek is het gewoon niet netjes als je in een ander forum zo'n toon aanslaat (facts met hoofdletters en crush en zo). Maar ja, we drijven af van het topic. Niet (meer) posten daar s.v.p. (vandaag dan).

DeJa Vu! ;)

PS. dat denillflos hier is geweest wil nog niet zeggen dat ie de nederlandse taal beheerst;)

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het wachten is iig op de tweede DPC-ban.

Overigens zullen zij wel op dit forum gaan lopen etteren op den duur. Types als Paulson (die is tenminste weg) en Narzy zijn niet veel beter dan onze "newbies".

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 17:34 schreef DeJa Vu! het volgende:
Marnix, cool down alsjeblieft.

Ja, het zijn feiten en ja het is niet netjes. Dat kan ook samen, capiche. In mijn simpele optiek is het gewoon niet netjes als je in een ander forum zo'n toon aanslaat (facts met hoofdletters en crush en zo). Maar ja, we drijven af van het topic. Niet (meer) posten daar s.v.p. (vandaag dan).

DeJa Vu! ;)

PS. dat denillflos hier is geweest wil nog niet zeggen dat ie de nederlandse taal beheerst;)
Ok ok... no offence.... met crush bedoel ik verpulveren.... verpletteren.... Dat is gewoon een sport-term die op een grote overwinning duidt. Net als: Ajax verpletterd
Het was niet bedoeld als flaimbait maar blijkbaar komt dat wel zo over, vandaar dat ik de posts maar heb aangepast.

Of ze kunnen niet meer tegen grapjes of mijn engels is gewoon slecht of ik heb te lang gewerkt vandaag :) Ik heb de berichten aangepast omdat ik geen flames wil veroorzaken.. hopelijk is alles nu weer... ehhh KOEI! :)

Verwijderd

Topicstarter
}:O

DeJa Vu! ;)

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:32
Ze beginnen nu toch echt iets door te krijgen ( zie forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=324371 )

edit:
foutje in url geslopen

[removed]

Verwijderd

Op woensdag 17 januari 2001 19:46 schreef redwing het volgende:
Ze beginnen nu toch echt iets door te krijgen ( zie forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=324371) )
Ja, die Engineer is zo dom nog niet.
Pagina: 1