Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

KPN Mobiel, I-mode en GPRS?

Pagina: 1
Acties:

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 09:18
Hallo,

Ik ben van plan een KPN Mobiel E20,- abbonement af te sluiten.
Kan je hier ook mee GPRS'en?
En ik zag dat je voor 7,50 per maand (gaat dus van die 20 euro af)
voor 10 mb kon i-moden, kan je dat ook achteraf instellen? (Dus dat ik eerst een abbonement zonder dat bestel maar later die bundel erbij neem).
Ik kon dit nergens vinden :(

Alvast bedankt!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ja, daarmee kan je ook het internet op via GPRS (Internet Everywhere). Dat kost dan € 10,- voor de eerste MB en € 5,00 voor de volgende MB's. Maar waarom neem je niet even contact op met KPN? Die kunnen je dit soort dingen zo vertellen. :)

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
En die voordeelbundel(s) kan je op elk gewenst moment laten aansluiten en op ieder gewenst moment opzeggen. De voordeelbundel is alleen voor i-mode en niet voor internet via gprs. Ikzelf heb ook zo'n voordeelbundel laten inschakelen. Maar hij wordt niet goed berekend (hij staat nergens op mijn factuur!?) . (ik heb een kpn mobiel 20 abo). Zo'n voordeelbundel is al voordeliger als je al voor 0,75 Mb (7,50) gprs't. Volgensmij wordt de voordeelbundel alleen berekend als je daadwerkelijk gebruik hebt gemaakt van i-mode, in de lopende periode.

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-11 09:18
robert-630 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:04:
En die voordeelbundel(s) kan je op elk gewenst moment laten aansluiten en op ieder gewenst moment opzeggen. De voordeelbundel is alleen voor i-mode en niet voor internet via gprs. Ikzelf heb ook zo'n voordeelbundel laten inschakelen. Maar hij wordt niet goed berekend (hij staat nergens op mijn factuur!?) . (ik heb een kpn mobiel 20 abo). Zo'n voordeelbundel is al voordeliger als je al voor 0,75 Mb (7,50) gprs't. Volgensmij wordt de voordeelbundel alleen berekend als je daadwerkelijk gebruik hebt gemaakt van i-mode, in de lopende periode.
Kan bijvoorbeeld eMSN hier ook via? Dat lijkt me namelijk wel handig _/-\o_

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
woutertje schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:08:
[...]

Kan bijvoorbeeld eMSN hier ook via? Dat lijkt me namelijk wel handig _/-\o_
Volgensmij niet, omdat het niet i-mode is. Op i-mode heb je de "echte" msn voor 2€ p/mnd. meen ik. Maar ik kan er niet helemaal over mee praten. Omdat de bundel niet op mijn factuur voorkomt (hij klopt dus niet) en ik niet een i-mode toestel heb, maar i-mode werkt wel op mijn mpx200 en k750i.