Hallo Techneuten,
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een probleem waar ik niet uitkom:
Ik draai een eigen Exchange 2003 mail server op mijn SBS2003 server.
@home blokkeerd poort 25 en heb daarvoor een relay account aangemaakt bij www.dnsexit.com.
Bij mijn domein provider een mx record aangemaakt naar smtp.dnsexit.com
Uitgaande mail werkt.
Mail relay test vanaf www.dnsexit.com op poort 26 werkt, ik krijg de test mail dan binnen op mijn mail account.
Alleen de mail versturen buiten naar mijn domein wil niet lukken, ik krijg de mail dan terug met de volgende melding:
marcel@beckers-online.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<iemand@beckers-online.nl>:
host smtp.dnsexit.com [64.182.102.192]: 550 5.7.1 <iemand@beckers-online.nl>... Relaying denied. Proper authentication required.
Ik heb de instellingen op mijn server ingesteld zoals beschreven op: http://www.dnsexit.com/support/mailrelay/exchange/setup.htm
Wie weet wat hier het probleem van is en hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gr.
Spiderman
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een probleem waar ik niet uitkom:
Ik draai een eigen Exchange 2003 mail server op mijn SBS2003 server.
@home blokkeerd poort 25 en heb daarvoor een relay account aangemaakt bij www.dnsexit.com.
Bij mijn domein provider een mx record aangemaakt naar smtp.dnsexit.com
Uitgaande mail werkt.
Mail relay test vanaf www.dnsexit.com op poort 26 werkt, ik krijg de test mail dan binnen op mijn mail account.
Alleen de mail versturen buiten naar mijn domein wil niet lukken, ik krijg de mail dan terug met de volgende melding:
marcel@beckers-online.nl
SMTP error from remote mailer after RCPT TO:<iemand@beckers-online.nl>:
host smtp.dnsexit.com [64.182.102.192]: 550 5.7.1 <iemand@beckers-online.nl>... Relaying denied. Proper authentication required.
Ik heb de instellingen op mijn server ingesteld zoals beschreven op: http://www.dnsexit.com/support/mailrelay/exchange/setup.htm
Wie weet wat hier het probleem van is en hoe kan ik dit oplossen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Gr.
Spiderman