Toon posts:

Kleurkeuze gezellige website

Pagina: 1
Acties:
  • 224 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yow yow!

ik ben bezig met een nieuwe layout (naar behoorlijk wat kritiek op de oude v2)
dus ik ben opzoek naar wat kleurjes voor het nieuwe design.

ik hbe dit al gevonden:
www.visitetten-leur.nl/kleuren_gezellig.html

Welke vinden jullie gezellig aanvoelen en passend bij de achtergrondkleur

Verwijderd

Wat is er gezellig aan die kleuren :?

Verwijderd

Ik heb het in dat andere topic ook al gezegd, en dat het niet vriendelijk is weet ik ook al, maar...

Laat het ontwerpen lekker over aan iemand die het wel kan.

Soms lijkt het hier wel op de audities van Idols ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:09:
Ik heb het in dat andere topic ook al gezegd, en dat het niet vriendelijk is weet ik ook al, maar...

Laat het ontwerpen lekker over aan iemand die het wel kan.

Soms lijkt het hier wel op de audities van Idols ;)
je beweerde net toch zelf dat je het niet kan, laat dan iemand die het WEL kan zn werk doen ja?
ik doe dit al 3 jaar, en van je fouten leer je ja?
Je zegt, soms lijkt het net idols?
kijk, ok ik ben 2d ekeus, dat was JIM toen ook, maar kapte hij ermee? NEE
Kap ik ermee? NEE
Je weet niet half hoeveel verstand ik heb in de web-wereld.
Wat je ook niet weet is dat dit forum voor deze zaken 3de keuzis voor mij, aangezien ik 2 betere fora tot mn beschikking heb.

Trouwens:
Alleen nog reageren als je me tHELPT en geen onnuttge posts plaatsen.

Bedankt!

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Reptile209

- gers -

offtopic:
Etten-Leur ziet er bere-gezellig uit op die foto's. En die URL: vitsitetten - leur??? Voor mensen die met visitetten leuren? ;)

Ik zou zeggen: probeer eens hoe het er uitziet met content en dan kleur nr.1, tekst gewoon zwart. De rest is veel te storend volgens mij. De basis zou een lichte achtergrond met donkere tekst moeten zijn, dat leest het prettigst.

Zo scherp als een voetbal!

• Vyo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Vyo

verander eerst maar eens de achtergrond-kleur, je meent toch niet dat je dat echt gezellig vindt :/

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-04 20:36

Not Pingu

Dumbass ex machina

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:13:
je beweerde net toch zelf dat je het niet kan, laat dan iemand die het WEL kan zn werk doen ja?
Kap ik ermee? NEE
Sorry, maar dat design van je in je vorige topic was erg amateuristisch. Ik ben zelf ook al jaren bezig op dit vakgebied, en ik kan je verzekeren dat de wereld geen behoefte heeft aan nog een kansloos scholiertje die zichzelf zo goed vindt omdat ie een websiteje in elkaar kan draaien en wat makkelijke afgezaagde trucjes in Photoshop/PSP kan.

Als jij hier moet komen vragen welke kleuren 'gezellig' zijn, dan heb je er dus geen kaas van gegeten. Een beetje designer weet op gevoel gewoon wat gezellig is.
Als je nou eens begint met niet naast je schoenen te gaan lopen, je kop uit je kont trekt en eens realistisch bent over hoe goed je werkelijk bent, dan kunnen we praten.

[ Voor 9% gewijzigd door Not Pingu op 23-10-2005 18:32 ]

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:10
Gunp01nt schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:31:
[...]
Sorry, maar dat design van je in je vorige topic was erg amateuristisch. Ik ben zelf ook al jaren bezig op dit vakgebied, en ik kan je verzekeren dat de wereld geen behoefte heeft aan nog een kansloos scholiertje die zichzelf zo goed vindt omdat ie een websiteje in elkaar kan draaien en wat makkelijke afgezaagde trucjes in Photoshop/PSP kan.
Geweldige post! Maar goed, voor gezelligheid kan je altijd terecht op www.bassie-adriaan.nl/!
Misschien is het een goed idee om wat boeken open te slaan over het onderwerp? Dan kom je in een een paar maanden vast verder dan de afgelopen 3 jaar.

Niets...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-04 18:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Gunp01nt schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:31:
[...]

Als jij hier moet komen vragen welke kleuren 'gezellig' zijn, dan heb je er dus geen kaas van gegeten. Een beetje designer weet op gevoel gewoon wat gezellig is.
Als je nou eens begint met niet naast je schoenen te gaan lopen, je kop uit je kont trekt en eens realistisch bent over hoe goed je werkelijk bent, dan kunnen we praten.
_O_ zo! _O_
Ik ben het hier helemaal mee eens.
Je laat in je post trouwens overduidelijk zien dat we je op een gevoelige plek geraakt hebben, je schreeuwt en komt met alles aandragen wat je maar vinden kunt. Kortom, je laat je kennen. Werk eerst aan een goede basis, dan hoef je dat niet te doen.

En het openen van al deze topics... niet nodig, imho.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-04 05:37

alienfruit

the alien you never expected

Hmm, bruin wordt wel als gezeillig gezien door een grote groep mensen (kuch bruincafé :+)

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:22
Ik neem aan dat je in die 3 jaar ooit wel eens van colormatch 5k hebt gehoord?
Zo ja, dan weet je welke kleuren je kan gebruiken ;)

offtopic:
Wij vinden het niet erg om je een beetje te helpen, maar dit komt meer over dat je ons de site wil laten ontwerpen en vervolgens jou naam eronder plakt.

Ik zou zeggen ga eens aan de slag en laat het resultaat zien in het post hier je 2d stuff maar weer topic.
Wij zijn niet te beroerd om commentaar te geven ;)

[ Voor 64% gewijzigd door messi op 23-10-2005 18:51 ]

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Verwijderd

[...]

Kap ik ermee? NEE
Wat je ook niet weet is dat dit forum voor deze zaken 3de keuzis voor mij, aangezien ik 2 betere fora tot mn beschikking heb.

Trouwens:

Bedankt!
best kansloos iemand ben jij, wijs doen dat je zoveel van de web wereld afweet enzo,
aan je werk te zien kan je er niet echt veel van, komop het is zeker niet speciaal wat je doet op jou leeftijd, eigenlijk best wel amateuristisch, ik ben jonger dan jou en maak toch wel stukken betere designs. (dit bedoel ik niet om op te scheppen maar dat is duidelijk te zien)
ga eerst is wat meer leren over website's en het designen er van.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 18:56 ]

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-04 17:11
Nummer 3, lijkt me duidelijk.
Ik heb niet gekeken waar je site over gaat, maar het lijkt me echt zo'n kleur waar je eens even gezellig een kopje koffie bij gaat zitten drinken, eventueel een koekje erbij.

• mjszwo
  • Niet online
Ik zou persoonlijk voor kleur 1 gaan. :)

• Borizz
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-01 15:55
[...]

Waarom stel je je vraag niet op die fora dan? Met zulke taal zul je hier niet veel mensen vinden die bereid zijn om je te helpen .

If I can't fix it, it ain't broken.

Verwijderd

Borizz schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:57:
[...]

Waarom stel je je vraag niet op die fora dan? Met zulke taal zul je hier niet veel mensen vinden die bereid zijn om je te helpen .
ja idd en aangezien got het grootste computer forum is :')
wens ik hem veel succes

Verwijderd

Caponi schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:56:
Ik zou persoonlijk voor kleur 1 gaan. :)
En dan zo'n reply er tussendoor...geniaal :).

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

En dan zo'n reply er tussendoor...geniaal :).
of hij heeft het topic niet doorgelezen of hij is erg droog _/-\o_

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Borizz schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 18:57:
[...]

Inderdaad :/ behalve beginnersweb.nl kan ik zo snel niets bedenken :p .
Zoals je al meerdere keren verteld is, GoT is niet een forum waar je met dit soort vragen en sitechecks terecht kan. De reacties van sommigen zijn misschien ook niet al te aardig maar hoe je daar op in gaat spoort anderen ook niet echt aan om moeite te doen voor jouw site.
Trouwens:

Bedankt!
Dus jij stelt wel eisen aan onze posts maar de eisen die GoT stelt aan het openen van topics heb jij geen boodschap :?

[ Voor 24% gewijzigd door fsfikke op 23-10-2005 19:09 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Verwijderd

Topicstarter
mensen luister,

ik ben van natura een scripter/designer combo, ik kan van alles wel wat, en wat design's ok ze zien er neit 100% uit, maar de mensen die de site bezoeken willen geen GRAFISCH hoogstandje met uber veel photoshopjes en dergelijke.

Wat wel zo is is dat ik hie rhoor dat je zelf kleuren meot kunnen kizen die gezelig zijn, aangezien dit voor idereen anders is wil ik gewoon een soort steekproefje houden.

Kijk ernlopen hier mensne rond die HELPEN door gewoon even vriendelijk de kleure te zeggen die ze het beste lijkt.

by the way,
Als ik wat irriterend/chagerijnig ove rkom, komt dat omdat ik me _fucking_ stem kwijt ben, dus ik uit me nu op teksten e.d.

Voor diegene die me nu geholpen hebben, bedankt

voor diegene die mij hier hebben uitgejankt zal ik maar zeggen, toch bedankt voor sommige, ik heb er iets aan, voor sommige die iemand kansloos noeman terwijl deze persoon zelf misschien kansloos is, je kent me niet, ik ken jou niet, lkkr laten zo, maar ga neit emand kansloos noemen, ja?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:17:
mensen luister,

ik ben van natura een scripter/designer combo, ik kan van alles wel wat, en wat design's ok ze zien er neit 100% uit, maar de mensen die de site bezoeken willen geen GRAFISCH hoogstandje met uber veel photoshopjes en dergelijke.

Wat wel zo is is dat ik hie rhoor dat je zelf kleuren meot kunnen kizen die gezelig zijn, aangezien dit voor idereen anders is wil ik gewoon een soort steekproefje houden.

Kijk ernlopen hier mensne rond die HELPEN door gewoon even vriendelijk de kleure te zeggen die ze het beste lijkt.

by the way,
Als ik wat irriterend/chagerijnig ove rkom, komt dat omdat ik me _fucking_ stem kwijt ben, dus ik uit me nu op teksten e.d.

Voor diegene die me nu geholpen hebben, bedankt

voor diegene die mij hier hebben uitgejankt zal ik maar zeggen, toch bedankt voor sommige, ik heb er iets aan, voor sommige die iemand kansloos noeman terwijl deze persoon zelf misschien kansloos is, je kent me niet, ik ken jou niet, lkkr laten zo, maar ga neit emand kansloos noemen, ja?
je frustraties hoef je niet op dit forum te uiten hoor, gewoon lekker gaan schreeuwen, niemand hoord er toch wat van :D

Verwijderd

Haal even een spellchecker over je posts, EN over je website...

Je bent wel erg snel op je pikkie getrapt he :) Als je nou eens vertelt welke kleuren je zelf aantrekkelijk vind en waarom je voor grijs hebt gekozen, dan kunnen wij onderbouwde kritiek geven en misschien zeggen waarom wij het wel/niet mooi vinden. Maar de keuze voor een kleur moet van binnen komen, het moet niet voorspelbaar zijn. Het moet iets zijn in de zin van: wow, dit is DE kleur, dat kun je toch niet op een forum vragen? Zeker niet als je twee veel betere fora tot je beschikking hebt...

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-04 11:10

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Je hoeft toch niet alleen maar een enkele kleur te kiezen?

Met alle kleuren kun je eigenlijk wel wat, als je ze maar op de goede manier gebruikt. Als je geen idee hebt over hoe je precies je website er uit wilt laten zien is het vaak handig om eens te kijken op andere websites die ongeveer hetzelfde doen als jij wilt.

Een mooie website om eens te kijken is
http://www.csszengarden.com daar staan honderden verschillende designs gemaakt door professionals.

Voor gezelligheid zou ik echter niet echt een aantal kleuren of een design weten, een gezellige website is meestal een actieve community waar veel handige actuele meningen en informatie staat.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Aesculapius
  • Laatst online: 24-04 19:39
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 19:17:
mensen luister,

je kent me niet, ik ken jou niet, lkkr laten zo, maar ga neit emand kansloos noemen, ja?
:) Volgens mij neemt ie zichzelf ook nog serieus haha.... lachen dit :D

Zeg wat je doet en doe wat je zegt, dan wordt de hele wereld een stukje leuker

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-03 10:55

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

laten we er maar mee ophouden he?

Stoer; Marduq

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.