[MCE 2005] Geen internet!?*

Pagina: 1
Acties:

• WeirdEye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17-03 16:24
Ik heb vanmiddag MCE 2005 op mijn pc gezet op een aparte HDD, zodat XP Prof op de ander kan blijven. alles ging goed behalve internet met MCE 2005 hij heeft totaal geen verbinding met internet of het thuisnetwerk, maar als ik XP Prof start dan wil internet wel zonder problemen, wat moet ik nog instellen zodat ik wel internet heb op MCE 2005?? ik heb al gezocht op google en op GoT maar nix bruikbaars :?

Systeem:
AMD Sempron 2800+
ASRock K7VT4A+pro
80 GB S-ata
ATI Radeon 9250 128MB
512 MB werkgeheugen
DVD Brander

Heeft iemand vaker dit probleem gehad of weet je hoe je dit kunt instellen, help me!?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat bedoel je precies met geen internet? Werkt Internet Explorer niet?
Kan je een site niet pingen?
Heb je wel een ip address?

Geef eens wat meer info ;)

• WeirdEye
Er is geen verbinding met het internet, als je dus op internet explorer drukt staat er 'kan geen pagina weergeven'. de pc is via een router verbonden met internet, als ik via XP Prof ga is er gewoon internet, ga ik via MCE 2005 dan is er totaal niks. ook onder netwerkverbindingen staat niks en een toevoegen wil hij ook niet

[ Voor 16% gewijzigd door WeirdEye op 23-10-2005 18:30 . Reden: typ fout ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Wat "wil hij niet" als je iets wil toevoegen? Heb je uberhaupt de drivers van je netwerkkaart wel geinstalleerd? :)

• Guldan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:33

Guldan

Thee-Nerd

en als aanvulling op Elevator indien dit wel het geval is: Geef eens het resultaat van een ipconfig van de win xp installatie en de win MCE installatie.

You know, I used to think it was awful that life was so unfair. Then I thought, wouldn't it be much worse if life were fair, and all the terrible things that happen to us come because we actually deserve them?

• WeirdEye
Het is opgelost door eerst Pro te starten, dan het ip-adres enzo op te schrijven, MCE starten en alles invoeren, opnieuw opstarten en internet was er weer, maar internet explorer wil in MCE niet werken, je kunt er op klikken maar dan vraagt ie waarmee je hem openen wil kies ik Media center en dan gaat ie niet verder, drivers van de video kaart wil hij ook niet installeren klopt de MCE wel?!?

• WeirdEye
Ik heb nu ontdekt waarom hij niet in internet explorer wou, drivers wou downloaden ik heb bij de installatie Service Pack 1 niet geinstalleerd, heb na al die problemen windows opnieuw geinstalleerd en nu service Pack wel gedaan alles werkte in 1 keer.
Pagina: 1