[winamp] Playlist openen in een bepaalde game

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Hallo tweakers,

Ik heb overal gezocht en heb nergens mijn antwoord gevonden.

Ik wou graag weten of er een plug-in is of iets anders dat het volgende kan doen:

Als je een spel(counterstrike of medal of honor bijv.)speelt met je eigen muziek op de achtergrond.
Dan wil ik met een bepaalde toets op mijn toetsenbord mijn playlist openen in het spel zodat ik met mijn muis of pijltjestoetsen kan kiezen welk nummer ik wil.

Bedankt voor de info alvast!

Gtz,

Nick

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is die optie er niet :)
Of je moet (als je een logitech keyboard hebben met veel functies) je knoppen binden als next / back / play en stop. Misschien dat je het ook zo kan doen met je playlist

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Global hotkeys kan het. Werkt erg simpel, al zijn er wel enkele spellen waar het niet werkt (Battlefield-series). Als je de configuratie standaard laat staan, dan zijn dit de toetsenbord-combinaties:

Afbeeldingslocatie: http://nijmegen.lommersonline.com/public/02/globalHotKeysWinamp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De jump-to-box is dan de optie die de topicstarter het meest zal gebruiken. Ik weet echter niet hoe het zit qua resolutie-verschillen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:31:
Global hotkeys kan het. Werkt erg simpel, al zijn er wel enkele spellen waar het niet werkt (Battlefield-series). Als je de configuratie standaard laat staan, dan zijn dit de toetsenbord-combinaties:

[afbeelding]
Ah, dat wist ik niet :)
Ik zal het eens gebruiken, telkens alt-tabben is ook niet erg leuk :P

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winamp rules! Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
ik heb al een plugin gedownload en dan kan ik mijn multimedia knoppen gebruiken boven op mijn toetsenbord, want bij de normale Global Hotkeys die al in winamp zitten kan ik die knoppen niet binden, vandaar een plugin.

Maar jump to box is het ook niet, want dan gaat ie vanzelf het spel minimaliseren en dan kan je kiezen en ik wil in het spel al kiezen :)

Iemand anders nog ander suggesties?

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk niet dat zoiets werkt. Het spel heeft meestal 'controle' over die instantie van het scherm. Pas door te minimaliseren kan Winamp dat dialog-venstertje op het scherm tonen. Je kunt natuurlijk wel een volgend nummer (al dan niet random) kiezen door CTRL-SHIFT-PgDown te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
ja ik dacht het bestaat wel, maar het is wel moeilijk inderdaad.

Ik doe het wel met de hotkeys, vind ik ook niet erg :)

In ieder geval bedankt voor de reply`s ;)

Deze kan wel dicht!

motabeatz.com

Pagina: 1