hallo,
ben voor school project een site aan het maken... (jaja, hoe origineel
)
maargoed, zoals gewoonlijk is er iets wat niet wil meewerken
ik heb een iframe in een tabel geplaatst en wil die iframe aan de onderkant gealigned hebben.
dit heb ik geprobeerd met valign="bottom" maar dit pakt hij dus niet....
hier de situatie die ik het nu heb, het bestaat uit 2 rijen en in de onderste rij het iframe
en zoals je kan zien zit het iframe i.p.v bottom gealigned, nu aan de top gealigned van de onderste rij...
daarom valt ook een stukje tekst onder dat dropdown menu.
(dat oranje vlak heb ik ter verduidelijking gedaan voor mezelf waar het iframe zit...)
dit is het stukje waar ik moeite mee heb (en kan je ook gewoon zien op me site
nu zou je denken van valign="bottom" zou het moeten doen... maar dat doet i niet echt
dit is eigelijk hoe ik het wil....
heb al aantal sites afgestruind maar nix nuttigs kunnen vinden... zal waarschijnlijk vrij simpel zijn maar dat ik eroverheen gekeken heb
dus... iemand die wel weet hoe het moet ?
ben voor school project een site aan het maken... (jaja, hoe origineel
maargoed, zoals gewoonlijk is er iets wat niet wil meewerken
ik heb een iframe in een tabel geplaatst en wil die iframe aan de onderkant gealigned hebben.
dit heb ik geprobeerd met valign="bottom" maar dit pakt hij dus niet....
hier de situatie die ik het nu heb, het bestaat uit 2 rijen en in de onderste rij het iframe
en zoals je kan zien zit het iframe i.p.v bottom gealigned, nu aan de top gealigned van de onderste rij...
daarom valt ook een stukje tekst onder dat dropdown menu.
(dat oranje vlak heb ik ter verduidelijking gedaan voor mezelf waar het iframe zit...)
dit is het stukje waar ik moeite mee heb (en kan je ook gewoon zien op me site
code:
1
2
3
4
5
6
| <tr>
<td width="100%" height="70%" VALIGN="bottom" align="center">
<iframe src="iframe.htm" name="iframe" frameborder="0" marginheight="10" marginwidth="10" width="760" height="80%">
</iframe>
</td>
</tr> |
nu zou je denken van valign="bottom" zou het moeten doen... maar dat doet i niet echt
dit is eigelijk hoe ik het wil....
heb al aantal sites afgestruind maar nix nuttigs kunnen vinden... zal waarschijnlijk vrij simpel zijn maar dat ik eroverheen gekeken heb
dus... iemand die wel weet hoe het moet ?