Toon posts:

trust predator GM 4200 muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ondanks dat ik geen fan van Trust ben heb ik toch deze muis aangeschaft..... en jawel het gaat fout...

De muis werkt perfect maar stopt er uit het niets na enkele minuten mee. XP zegt ineens:Het USB-apparaat wordt niet herkend. Kent iemand dit probleem? Ik heb de driver al eens opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft.

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:37
Probeer de muis eens op een andere usb poort en op een andere pc. Heb je daar nog steeds dat probleem is er met de muis iets aan de hand.

Blijft het lampje van de muis (ik neem tenminste aan dat het een optische muis is) wel gewoon branden?

-

• Tyf
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-11-2025

Tyf

Zeker dat het aan de muis ligt? Ik had vroeger gelijkaardig probleem en dit lag aan de usb van mijn pc. Heb toen hiervoor een pci usb kaartje gekocht en sinds dien geen problemen meer. Voor je nieuwe muis koopt misschien eerst testen met andere muis/usb apparaat.

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de muis voor mijn laptop. Ik heb nog nooit eerder problemen met de USB-poort gehad. Ik heb er niet eerder een muis aan gehad wel vele andere apparaten.
De muis valt nu af en toe weg om vervolgens weer terug te komen. Ik hoor het windows ontkoppel geluid en direct erna het aansluit geluid en kan weer gewoon verder werken. Een beetje vreemd. Maar ik zal de muis vandaag of morgen is op een andere laptop/pc proberen.

Verwijderd

Topicstarter
Het lijkt er inderdaad toch op dat het aan mijn usb poort ligt. Ik had nu het zelfde probleem met een usb-stick. Wat kan er aan de hand zijn met mijn usb? En wat er aan te doen? Ik heb alle drivers er al een keer opnieuw opgezet... geen verschil.

Verwijderd

Topicstarter
Toch weer een nieuwe ontdekking.... Heb met de muis een kwartier op een andere laptop gewerkt, en jawel...... zelfde probleem. Dus zal het dan toch aan de muis liggen? Om gek van te worden

• _Erikje_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-02 13:52

_Erikje_

Tweaker in Spanje

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 15:53:
Ondanks dat ik geen fan van Trust ben heb ik toch deze muis aangeschaft..... en jawel het gaat fout...
....
Waarom koop je het dan...(DON'T TRUST TRUST)

Maar ja het gebeurt mij ook wel eens dat ik het verkeerde merk koop.
Gewoon teruggaan naar de winkel en dan een vervangde muis vragen eventueel met bijbetaling.

Ook al is het een trust het mag gewoon niet zo snel kapot gaan.
Pagina: 1