Ik had een bestand gedownload wat een zip bestand bleek te zijn. Toen ik dit wilde uitpakken bleek het 17 minuten te duren waar ik niet echt op zat te wachten dus heb ik hem toen geannuleerd. Het probleem is dat mijn zip folder nog nog een paar byte is en de folder waar ik het naar aan het uitpakken was 1 mb... weet iemand waar de rest is gebleven?
Ik heb gisteren een ei gepakt in de winkel, en toen ik het eenmaal wilde afrekenen had ik alleen nog maar wat geel over. Afrekenen duurde meer als een uur, maar daar had ik eigenlijk geen zin in, dus ben ik doorgelopen, maar had nog steeds eigeel. Weet iemand waar de rest is gebleven?
[ Voor 34% gewijzigd door Snuffel op 23-10-2005 15:08 ]
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Maar het originele zip bestand zou toch gewoon nog compleet in de folder moeten staan waarnaartoe het is gewonload? Je hebt gewoon de uitpak operatie afgebroken, maar dat zou het originele bestand niet moeten verwijderen...
Je zin "dat mijn zip folder nog nog een paar byte is" is niet bepaald duidelijk...Wat bedoel je met 'zip folder', de temp directory van WinZip ofzo?
Je zin "dat mijn zip folder nog nog een paar byte is" is niet bepaald duidelijk...Wat bedoel je met 'zip folder', de temp directory van WinZip ofzo?
KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4
Sorry, zie nu dat het inderdaad een vaag verhaal is.
Ik heb dat zip bestand gewoon geopent met de extracter van windows (dus niet winzip), geen idee hoe deze heet. Als je een zip bestand hebt kun je hier gewoon dubbel op klikken en dan kom je in die map, alles wat hier in stond heb ik naar een andere locatie gesleept. Dan gaat windows dus extracten.
Nadat ik annuleren heb gedrukt was het originele bestand nog 22 bytes en de map waarna hij zou uitpakken 1.04 mb
Waar de rest van de 103.5 mb is gebleven weet ik niet.
Hoop dat het zo duidelijker is?
Ik heb dat zip bestand gewoon geopent met de extracter van windows (dus niet winzip), geen idee hoe deze heet. Als je een zip bestand hebt kun je hier gewoon dubbel op klikken en dan kom je in die map, alles wat hier in stond heb ik naar een andere locatie gesleept. Dan gaat windows dus extracten.
Nadat ik annuleren heb gedrukt was het originele bestand nog 22 bytes en de map waarna hij zou uitpakken 1.04 mb
Waar de rest van de 103.5 mb is gebleven weet ik niet.
Hoop dat het zo duidelijker is?
offtopic:
Probeer dus in de topicstart ajb wat duidelijker te zijn, scheelt weer foute aannames van onze kant. Al was Snuffel ook niet echt duidelijk in zijn verhaal
Probeer dus in de topicstart ajb wat duidelijker te zijn, scheelt weer foute aannames van onze kant. Al was Snuffel ook niet echt duidelijk in zijn verhaal
Maar ik begrijp dat Winzip hier helemaal niet komt kijken in het verhaal, dat het puur om Windows (XP neem ik aan?) gaat. Dan zal het naar Windows Operating Systems worden verplaatst (en zal de topictitel worden aangepast want die brengt ons nogal op verkeerde gedachten).
En je download een bestand dat een zip file bleek te zijn? Je weet toch wat je download? Neem contact op met de makers als het niet duidelijk is. Of ben je malware aan het downloaden en installeren geweest?
Maar ik gok dat je eenvoudigweg hebt verplaatst ipv. gekopieerd. En/of dat je inderdaad brakke warez hebt gedownload.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
je hebt gelijk.. ik was mijn topic titel vergeten, die klopt dus nu niet meer. Weet niet of ik mijn topic zelf kan verplaatsen? ik was iig geen warez aan het downloaden maar eclipse, opensource... en ik had alles in het zip bestand geknipt en erbuiten geplakt, dat moet dan wel dus ik heb mezelf fout verbeterd. "bleek" is gewoon foute woordenkeuzen, niet gekeken wat ik downloade en kwam daarna erachter dat het een zip bestand was.F_J_K schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:50:
offtopic:
Maar ik begrijp dat Winzip hier helemaal niet komt kijken in het verhaal, dat het puur om Windows (XP neem ik aan?) gaat. Dan zal het naar Windows Operating Systems worden verplaatst (en zal de topictitel worden aangepast want die brengt ons nogal op verkeerde gedachten).
En je download een bestand dat een zip file bleek te zijn? Je weet toch wat je download? Neem contact op met de makers als het niet duidelijk is. Of ben je malware aan het downloaden en installeren geweest?
Maar ik gok dat je eenvoudigweg hebt verplaatst ipv. gekopieerd. En/of dat je inderdaad brakke warez hebt gedownload.
Ah, de eclipse download was van de week iig. goed toen ik het downloade en uitpakte 
Maar het is dus "gewoon" het probleem van knippen en plakken. Alleen vreemd dat het niet pas wordt verwijderd na correct uitpakken en het dus fout gaat door annuleren.
offtopic:
Nee je kunt niet zelf verplaatsen of aanpassen, doe ik nu even voor je. SA --> WOS en 'Data verdwenen tijdens uitpakken met winzip' --> '[XP] Data verdwenen tijdens uitpakken zipfile'. Als je die titel niet OK vindt kan je evt. via topicreport (het handje bovenaan) een andere voorstellen aan de WOS mods
Nee je kunt niet zelf verplaatsen of aanpassen, doe ik nu even voor je. SA --> WOS en 'Data verdwenen tijdens uitpakken met winzip' --> '[XP] Data verdwenen tijdens uitpakken zipfile'. Als je die titel niet OK vindt kan je evt. via topicreport (het handje bovenaan) een andere voorstellen aan de WOS mods
Maar het is dus "gewoon" het probleem van knippen en plakken. Alleen vreemd dat het niet pas wordt verwijderd na correct uitpakken en het dus fout gaat door annuleren.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1