Opstartprobleem Windows HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 26 views sinds 30-01-2008

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Ik heb een probleem: Windows start niet meer op. Er staat iets van Windows kan niet starten, fout in de software. Een paar .dll-files ontbreken voor de kernel ofzoiets.
Plotseling gebeurt er zoiets geks, gisteren deed windows het nog prima en nu, één dag later, ineens deze fout. Wie weet hoe dit komt en kan me hiermee helpen?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Probeer de repair fuctie van windows eens.

• Pino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-03 13:57
Vervang dat 'iets van windows kan niet starten' eerst maar eens door de concrete melding die je krijgt, dan kunnen mensen je ook helpen, dit is veel te summier. Je kunt ook eerst eens kijken of je hits krijgt op google als je zoekt met de concrete foutmelding.

[ Voor 8% gewijzigd door Pino op 23-10-2005 14:59 ]

"If you don't know where you are going, any road will take you there"

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welke versie van Windows praten we over ?

Topic start is erg summier, geef dus ook info over je hardware.. Nu blijft het gissen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-03 23:09
Op deze manier weten niet eens wat je hardware is en welke windows je gebruikt... :(

/edit: sorry, spuit 11 :D

[ Voor 22% gewijzigd door -DG- op 23-10-2005 15:03 ]

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Als je eens wat meer info geeft, verteld wat je al hebt geprobeert e.d.

offtopic:
De afgelopen dagen worden om de haveklap topics geopend met HELP erin, zeer irritant :/

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
HELP! in je topictitel deed mij er op klikken, want dat is geen manier om je probleem te omschrijven. Nadat ik het heb gelezen zie dat je totaal geen moeite hebt gedaan om dit zelf op te lossen. Lees de Algemene gedragsregels (Netiquette) eens goed door, en open de volgende keer een topic met meer info over de ondernomen pogingen dit op te lossen, en een topictitel die je probleem omschrijft.

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.