Inleiding
Na heel veel cases (half) hebben gemaakt en bewerkt. Is mijn voorkeur uit gegaan naar hout namelijk MDF omdat dit fijn en makkelijk voor mij te bewerken is.
Nu wou ik ook weer geen 'kistje' met hardware erin het moest toch wel op een computer lijken. na heel veel gebrainstormed te hebben op internet en op het papier is er heel wat ontstaan. Ook dat ik ong. 4 jaar ervaring heb vond ik dit wel een uitdaging.
Wat krijgen we te zien
Een MDF kast van 36x40x16 cm (buiten maat)
38,4x32,4x13,5 (binnen maat) De voeding is 13,6 hoog
ook mede omdat ik de lian li serie mooi vind en met de name de pc-60/75 series
En na het zien van de Extreme lian by ediejo wist ik het zeker..Het front moest ook zo worden. aangezien dit een desktop model is wordt het hele front 'lggend'
Ook zal er de nodige casemod stuf in komen. En omdat ik graag werk op details stelt dit bij mij een hoge prioriteit. Omdat ik het thema rood/wit/zwart heb gekozen konden ook de molex kabels niet 'normaal' blijven.

Dit ging dus naar rood/zwart
Specs
Onbekend mobo
Geforce 2 Mx440
Asus wireless netwerk kaartje
128 MB ram (2x256 komt eraan)
AOpen 200 watter voeding
To do list
1.Fanbus maken
2.Window(s)
3.Nog een aantal casemod spullen
4.Ik wacht nog op 200 led's
De foto's die nu volgen zijn alleen van de kast die los ligt dus commentaar van: "Het front hangt schuin" mogen achterwege blijven want dat kan heel goed kloppen

(de achterkant het gekrabbel wat je ziet staan geeft aan wat wat is. En natuurlijk de plaats van de ltp/com/usb en de rest)

Nog een shotje. Dit aluminium plaatje zit ervoor dat het licht van led's niet het licht IN de kast verstoord. Mischien maak ik het plaatje aluminium nog iets kleiner zodat er een rand ontstaat voor een 'glow' van de led's

Dit is het systeem hoe ik het deksel ga vast maken..

Zo wordt het front. de diepte tussen het front en het alu plaatje is precies 6mm waar dus het plexi glas achter komt. Het
plexi glas wat ik gebruik is smoke. dit voor de 'exclusieve/chique' look
Deze week vakantie dus er zal wel genoeg gedaan en ge-update worden
[ Voor 7% gewijzigd door Jelte,89 op 23-10-2005 14:59 ]
Revive the guild!